• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : تغيير کنداکتور شبکه جوان در تابستان 1391
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرجان فرحمند-مشهد 
    اقاي عراقي سلام خوبيد؟من خودم از ابان 85 خيلي اتفاقي موج راديو جوان پيدا کردم از اون موقع همراه وهمدم ومونس تنهائيم شد!واون جزئي از تکه گمشده خودم پيدا کردم ...در هر صورت اين حس گاهي مملو از دوستي وعشق بود وگاهي برگرفته از خشم وتنفر وازجار...... بگذريم که حالا ودر اين موقعيت کنوني ،شما که مخاطب اگاهي هستيد فکر ميکنيد اين راديو به کجا ميرود وخواهد رسيد؟ايا از اين وضعيت برنامه سازي وجوحاکم راضي هستيد؟فکر نميکنيد اين راديو نسبت به گذشته افت چشمگيري پيدا کرده است؟من که خودم در کل ناراضيم.....مثلا گفتند که کنداکتور تغيير ميکنه وما دلمون خوش بود که چندتا برنامه خوب جايگزين گرددبا نيروهاي تازه نفس وکارامد! ولي نميدونم چرا اينطور نشد؟من که کلا از اين برنامهاخسته وقطع اميد کردم....
    پاسخ

    سلام خانم فرحمند
    ممنونم اميدوارم شما هم هميشه خوب باشيد
    پس شما هم اتفاقي راديو جوان را پيدا کرديد! چه جالب
    نميدونم چرا راديو اينطوري است گوينده ها هم اتفاقي از راديو سر در مي آورند.
    در سال 85 برنامه هاي بسيار بسيار خوبي بودند در شبکه و البته گوينده هاي خوبي هم بودند.
    همانطوري که شما هم از شنونده هاي قديمي هستيد و خبر داريد ميشه در مقايسه با برنامه هاي قبل و برنامه هاي امروز اين نتيجه را گرفت که راديو جوان فراز و فرودهايي را طي کرده است ولي در حاليت کلي ميشه گفت در حال حاضر اين شبکه در حال رشت و پيشرفت است هرچند شايد در دوره هايي افت کرده و مجبور است دوباره رشد کند تا جايگاه قبلي را بديت آرد.ولي آنچه که مسلم است رشد و پويايي اين شبکه در حال حاضر است که اين خيلي هم خوب است.
    بدر رابطه با برنامه سازي هم بعضي برنامه ها را دوست دارم وبعضي برنامه ها را فقط گوش ميدهم چون زياد برنامه هاي جالبي نيستند.اما انچه که براي من مهم است راديو و شنيدن راديو است نه برنامه ي خاصي .
    به نظرم شما اون روز سردبير کافه راديو جناب آقاي شاهرضايي را ديديد...ايشون رو اگر بشناسيد حتما ميدانيد که ايشان از سردبيرهاي توانا هستند يعني ميتونند برنامه هاي خوب بسازند پس همين الان که نميسازند حتما دليلي داره که شايد ميخواهند با جوانه و جشنواره بهش برسند.
    خوب يا بد انچه که براي من شنونده لذت بخش است شنيدن راديو است..و من هيچ وقت نميخواهم با راديو و رسانه محبوبم قطع رابطه داشته باشم چون فعلا اين رسانه تونسته گرم و صميمي باقي بماند هرچند گاهي وقت ها برنامه ها زياد مورد رضايت هم نيستند ولي ميشنوم چون دوست دارم.

    سلام

    به نظر من برنامه هاي شاد خيلي بيشتر از اين بايد باشه برنامه هايي از گروه ورزش و تفريحات. اما واقعا برنامه هايي مثل يك سبد ترانه، 4 4 2 و بقيه برنامه ها كه نام بردي قراره تو نيم ساعت پخش بشن؟؟؟ اين خيلي بده

    پاسخ

    سلام...در فصل تابستان قرار است برنامه هاي شاد و سرگرم كننده بيشتر شود.و از طرفي بله قراره از زمان ژخش بعضي برنامه ها كم بشه.