• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : راديو جوان در سال 91
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرجان فرحمند 
    سلام .
    در رابطه با اين يادداشت جاي بحث و گفتگو زياد است و اما در دو بخش ميتونم تقسيم کنم :
    1- در مورد تغيير ساعات ؛ شخصا با نظر شما موافقم ؛ اما اين نکته را مدنظر داشته باشيد که برنامه اي مثل " کافه راديو " که مخاطبي زياد دارد نميشه از ساعاتش کم کرد ولي بعد از اين برنامه با کمي تغيير امکانپذير بود.
    2- در رابطه با حذف واضافه برنامه ها هم که مسلما يکي از سياستهاي مديران رسانه است که تغييراتي را لحاظ کنند ، اما گاهي مشاهده شده اين تغييرات سليقه اي وبه ذائقه مخاطب خوش نمي ايد.که نمونه بارزش در برنامه هاي پرمحتواي" گروه انديشه : عابران سپيده - به اميد تو - معمولي نيست ( حضورش کمرنگ شده در اخرسال91) "...همچنين در برنامه هاي " گروه دانش " هم که مصاديقش کاملا مشهود است.
    ************************
    انشالله بقيه نظراتم در ادامه و روزهاي اينده خواهم گفت.
    به اميد موفقيتتون !!!
    پاسخ

    سلام....راستش در اين باره قبلا گفتگو كرديم و نياز نيست مجددا توضيح بدم در كل منم باز نظر شما موافقم...يعني كلا هم شما حرفها و صحبتهاتون منطقي و قانع كننده بود و قانوع كننده است هم نظرات من منطقي است ولي چيزي كه از سر راديو جوان در 91 گذشت خيلي غير معمول بود......ممنونم از نظرتون.
    + ياسمين 
    اگه جوابي دارين اينجا بنويسين؟؟؟ممنون
    پاسخ

    سلام..نه.ناراحت نيستم..از شما هم ممنونم به خاطر نظرهاي دقيقتون فقط نکته اي که هست اينه که من هميشه سعي ميکنم از بحثهايي که ممکنه نتيجه ي بر عکسي بزاره دوري کنم چون ما دلمون ميخواهد ثواب کنيم نه کباب بشيم! ازچند سال پيش تا به امروز بودند وبلاگهايي که با هدف نقد و انتقاد درست شدن و اخرش هم به جايي نرسيدند...من اينجا نه کسي را نقيد ميکنم و نه برنامه اي را...من اين که کي به راديو مياد و کي ميره و امروز تولد کي است و اينجور مسايل موضوعات حاشيه اي من هستند... من اينجا از راديو جواني مينويسم که دوستش دارم حالا ممکنه در راديو جوان فعلي باشد يا نباشد...من برنامه ها را تحليل ميکنم و نگاه کلي به راديو جوان دارم...برنامه هاي گذشته تا امروز را تحليل ميکنم.و اخبار مناسب را منعکس ميکنم و بعضي کارهاي ديگر.......بازم ممنونم.
    + گيسو 
    سلام اقاي عراقي من از شما انتظار نداشتم در مورد اقاي ضيا اين طوري حرف بزنيد همان طور که قبلنا گفتم دوستام چون اقاي ضيا تو راديو اجرا مي کرد برنامه اينجا شب نيست رو مي شنيدند و به راديو علاقمند شدند اتفاقا علي ضيا هم تو راديو و هم تو تلويزيون توانمند هستن تازه اون برنامه بيشترين شنونده رو داشته اصلا اين همه برنامه تو راديو هست چرا فقط به برنامه علي ضيا گير ميدين.
    پاسخ

    سلام...کي گفته من از علي ضيا خوشم نمياد...من اگر پاي تلوزيون بشينم چند تا برنامه رو دوست دارم ببينم...يکي بخشهاي خبري است و يکي هم بعضي وقت ها خنده بازار و بعضي قسمتهاش و يکي مجموعه کلاه قرمزي و يکي هم برنامه ي ويتامين ث هست...چون از سردبير اين برنامه و مجري اين برنامه خوشم مياد... ويتامين ث برنامه ي خوبي بود....من فقط گفتم دوست دارم مجري راديو در راديو و تلوزيون در تلو.زيون باشد....اتفاقا مدتي علي ضيا تو راديو مسابقه خط و ربط را اجرا ميکردند که خيلي هم دوستش داشتم.
    جواب خانم ياسمين (قسمت دوم)
    مثلا برنامه برج مراقبت که يکي از اينجا شب نيست ها بود را بيش از دو سال ضبط کردم و تو وبلاگ همينجا بارگذاري کردم چون معيارهاي برنامه خوب را تا حدود زيادي رعايت کرده بودند شايد شبهايي بود که از مجري خوشم نيامد و يا شبهايي بود که از موضوع خوشم نيامد ولي برج مراقبت ترکيب بي نظيري براي من داشت
    اقاي حسينخاني هم گوينده و تهيه کننده و بازيگر و سردبير خيلي توانمندي هستند،انشااله در اينده برنامه اي از ايشون رو براي دانلود ميگذارم ،حتما دريافت کنيد و بشنويد من از نزديک ايشون رو ديده ام،ايشون توانايي بالايي در برنامه سازي دارند. اين اواخر يکم بي پرده اگر بگم موانع زيادي براي برنامه سازي براي ايشان بوجود امد که نتوانستند رضايت شما و من و خيليهاي ديگر را جلب کنند
    علي ضيا هم از راديو تونستند معروف شوند ايشون هم توانايي زيادي در اجراي برنامه دارند ولي نظر کلي من هم اين است که اگر کسي از راديو رفت بايد هميشه برود...بين تلوزيون و راديو رفت و امد داشتن را من دوست ندارم
    اين که من از کدوم برنامه ها خوشم مياد هم کاملا مشخصه چون در ستون کناري همه شون رو در توضيحات نوشتم
    يک چيز هم فراموش نشه و اونم اين که دوست داشتن يا نداشتن هم به علايق و سلايق شخصي هم برميگردد مثلا ( يک برنامه اي هست که اسمش رو نميگم..در مورد ورزش هست...برنامه خيلي عالي هست ولي چون من علاقه اي به چنين بحث هايي ندارم هيچ موقه براي اين برنامه کامنت يا پيامک و يا تلفن نزده ام...و اين يعني حتما ميتونه براي شما شنيدني و جذاب باشه ولي براي من نه..بازم سوالي هست من اماده ام جواب بدم
    جواب خانم ياسمين (قسمت اول)
    سلام
    انشااله که تعطيلات براي همه خوش باشد
    راستش رو بخواهيد زياد خوب نيست من دقيق و کامل جواب بدم
    هدف کلي من از نوشتن در اين وبلاگ اينه که از راديوي محبوبم تعريف کنم و اگر سعي کنم ضعف جزئي يا کلي يک يا چند برنامه را منتشر کنم اصلا کار خوبي نيست هم در علم رسانه کار غير اخلاقي است و هم در ارتباطهاي انساني کار پسنديده اي نيست.
    اگر دقت کرده باشيد من هميشه سعي کردم در مورد برنامه هايي که دوست دارم بنويسم و در مورد برنامه هايي که دوستشان ندارم اصلا صحبت به ميان نياورده ام عوامل برنامه ها هم به همچنين وقتي خواسته ام از کسي تعريف کنم اسمش را برده ام و وقتي انتقاد کرده ام اسم کسي را نميبرم،با اين حال تا جايي که ميتوانم سعي ميکنم مطالب وبلاگ چالشي و دقيق و بروز و واقع بينانه باشد و اين سخته
    اميدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم
    در مورد بعضي از اينجا شب نيست ها مثلا موضوعات مطرح شده يا گفتگوهاي مطرح شده يا تماسهاي گرفته شده شنونده ها و يا ترانه هاي پخش شده در بعضي از برنامه ها با هم تناسب ندارند و خيلي دلايل ديگر باعث ميشه از برنامه اي خوشم بياد يا نه
    + ياسمين 
    سلااااااااااااااااااااااام... بازم سلام آقاي عراقي خوبين انشالله؟؟؟ديد و بازديد و تعطيلات خوش ميگذره؟

    و اما سوالم ...من ديدم که شما در جواب بعضي از بچه ها نوشته بودين از بعضي برنامه ها خيلي خوشتون نمياد و مجبورين که گوش کنين و عشق به راديو باعث ميشه که گوش کنيد ميخواستم بپرسم به نظر شما شنونده حرفه ايي راديو چه برنامه هايي ضعف داره ؟؟ وچرا اين نظر و دارين ؟؟؟
    و از اينجا شب نيستا از بعضياشون خوشتون نمياد ميتونم بپرسم از کدومش و چرا؟؟؟ البته بايد بگم که من از اينجا شب نيستي که به سر دبيريه آقاي حسين خاني بود نه اينکه بدم ميومد نه... ولي از اجراي علي ضيا خيلي خوشم نميومد اولا که به نظرم راديويي نيست(بهتره که توي تلويزيون اجرا کنن) بعدشم اينکه با اجراي چند ساله اش توي رسانه خيلي حرفه ايي اجرا نميکنن و....(هر چند که حداقل من توي جايگاهي نيستم که مثل شما نقد کنم ولي خب منم نظرمو گفتم ...همين)
    يه سوال ديگه:ميتونم بپرسم که شما از کدوم برنامه ها بيشتر خوشتون مياد و چرا ؟؟؟
    ببخشيد که زياد حرف زدم ...اميدوارم که يادداشتاي من واسه شما دردسر نشده باشه؟!!!!!!!!!!

    پاسخ

    سلام...جوابتون رو بالاي نظرتون دادم.