• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : توفان مهرداديان و محمود عراقي
  • نظرات : 3 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرجان فرحمند 
    باسلام.
    با اجازه جناب عراقي مدير وبلاگ
    دوست عزيزي که خودت معرفي نکردي ، سلام.
    ازاينکه نکته اي به من ياداوري کردي بسيار ممنونم.اما مخاطب عزيز، اون بزرگواري که هم شما و هم من ميشناسمشون ؛ منظورم نبود، البته من خودم از طرفدارانش هستم واگر دقت کني يک مدت که غيبت داشت ،من حتي براي مدير شبکه هم کامنت گذاشتم و حمايتشون کردم و........!!!!منظور من بعضي از سردبيران و ديگر عوامل بودند که چنان سرد و خشک رفتار ميکردند که جاي بسي سوال براي من بود که چرا .........؟؟؟؟؟
    البته از حق نگذريم رفتار بعضيهاشون مثل اقايان " مهدي شاهرضائي -سعيد معدن کن - گودرزي - طالبي - زريباف - مراديان - استاداحمد و ...." خيلي بهتر بود.
    اين گفتم که سوء تفاهمي پيش نيايد.
    باسپاس از نکته نظرات شما!!!
    پاسخ

    سلام..خوشحالم از اين که جوابتون منطقي و دوستانه است...من اصلا دوست ندارم جو اينجا به هم بريزه....اميدوارم اين پيامهاي دوستان باعث دوستي عميقتر و ارتباط بيشتر با يکديگر و با راديو بشود.در ضمن پست مخصوص تولد راديو از ديروز فعال شده است ولي قابل مشاهده نيست...اين پست ويژه مخاطباني است که اينجا پيام ميگذارند و رمز عبور براي مشاهده ي مطالب در اولين فرصت به ايميل هر دوي شما ارسال ميگردد.انشااله مفيد باشد..موفق باشيد.
    + ياسمين 
    سلام به آقاي عراقي ...
    روز راديو رو به شنونده قديمي و هميشگيه راديو تبريک ميگم ...
    پاسخ

    سلام...ممنونم از شما و لطف شما...مخاطب قديم و جديد نداره ..منم به شما و همه مخاطبان راديو جوان تبريک ميگم..انااله هميشه شاد باشيد...در ضمن پست مخصوص روز راديو از ديروز فعال شده ولي قابل مشاهده نيست..در اولين فرصت رمز عبور به ايميلتون ارسال ميکنم.اين پست را بايد مخاطباني که نظر ميگذارند بخوانند و ببينند و بشنوند...موفق باشيد
    + م. 
    سلام آقاي عراقي
    ميخواستم بگم من از پارسال شما رو شناختم و متوجه شدم از شنوندگان قديمي هستين
    از نوشته هاي اينجا و کامنتهاي سايت راديو جوان متوجه شدم آدم فهميده اي هستين
    فقط گفتم بيام اينجا که به شما و خانم فرحمند بگم خواهش ميکنم در مورد رفتار کسي قضاوت نکنين (افرادي که توي جشنواره بودن)
    قضاوت سختترين کار دنياست شما حتي اگه خيلي هم باهوش باشين تا وقتي با کسي از قصد و نيت کاري که انجام داده صحبت نکردين نميتونين بگين منظورش چي بوده چون همه ي ما انسانيم و نهايتا بدون صحبت ميتونيم به99درصد از يقين برسيم و خدا نيستيم که بتونيم 100درصد درست قضاوت کنيم,خانم فرحمند هم که نه تنها اينجا بلکه من يکبار توي صفحه ي شب6 ديدم که اين موضوع رو مطرح کردن و کاملا مشخص بود که طرف صحبتشون چه کسي هست چون معلوم بود که از گروه برنامه ساز شب6 چه کسي توي جشنواره حضور داشت, ازشون ميخوام قضاوت نکنن و ديگه اين حرف رو جايي بازگو نکنن چون اين حرفشون باعث ميشه افکار بقيه نسبت به اون اشخاص تحت تاثير قرار بگيره و فکر غلطي بکنن
    دوباره ميگم خواهش ميکنم قضاوت نکنين.
    پاسخ

    سلام....کاش خودتون رو معرفي ميکرديد تا بهتر ميشناختمتون ولي اشکالي هم نداره ....همه ي پيامتون رو که خواندم ميشد حس کرد که همه اش از سر دلسوزي و علاقه به راديو و راديويي ها است و از اين بابت خوشحالم ...فقط نکته اي که هست اينه که دقيق متوجه نشدم منظور شما چه کسي است...تا جايي يادم مياد اينجا به اسم از هيچ کسي بدگويي نکرده ايم و اين هم از قوانين کلي اينجا بوده...البته شايد تو کامنتها کسي از کس ديگري اسم برده باشه که اين مورد هم يادم نمياد ولي سعي کردم اونم خصوصي باشه و ا کسي اسم به ميان نياد...اينجا از هر کسي اسم برديم سعي شده تعريف کنيم اگر مکانش هست در يک پيام خصوصي واضح تر توضيح بديد ممنون ميشوم...شايد داريم اشتباه عمل ميکنيم و خبر نداريم....ممنونم.
    + مرجان فرحمند 
    سلام. خوب هستيد ؟
    چه ميکنيد با اين بلاهاي طبيعي ؟؟؟
    باور کنيد نگران شدم !!!!!!
    خدا عاقبتمون بخير کند !!! ( سالي که نکوست - از بهارش پيداست )
    بگذريم ........!!!!!
    عجب حس و حال خوبي داريد نسبت به جناب " توفان مهرداديان " !!!
    چه تعصب خاصي !!!
    البته ايشون هم جزء معدود راديو جوانهائي هستند که خيلي خاکي و خودموني با مخاطب ارتباط دارند و اهل کلاس گذاشتن و قيافه گرفتن نيستند ( نمونه اش ماشالله در جشنواره دوم هردومون ديديم - همچي قيافه ميگيرند که انگار رئيس سازمان صداو سيما هستند )
    کاش راديو جوان بيش از پيش قدر اين گوهرهاي دست نيافتني ميدونست....!!!
    من خودم گاهي که اجراهاي ايشون ميشنوم ، ياد برنامه " آپارات " روزهاي پنجشنبه با سردبيري " شهاب نادري " و اجراي " اشکان صادقي " مي افتم .
    چقدر مسلط و خوب اجرا ميکردند (هردوشون ) مثل يک کارشناس به بحث و چالش ميکشيدند.
    کاش زمان به عقب بازميگشت و دوباره همون برنامه ها اجرا ميشد با همون سبک و سياق !!!!!!!!!!
    کاش !!!!!! کاش !!! کاش !!!!!!!!
    ************************
    با سپاس !!!
    خدايا !
    دوستان ما را از بلاهاي طبيعي محفوظ بدار.

    پاسخ

    سلام...ممنونم.... داريم لذت ميبريم.. از ساخت و سازهاي مهندسين محترم!....انشااله همچين مشکلاتي باعث شکوفايي ذهن خلاق مسئولين مربوطه شود تا مشکل ساختمانهاي نا امن ملت شريف رفع شود......توفان مهرداديان و مريم واعظ پور و دو سه نفر ديگر بي نظير هستند...دقيقا با شما موافقم...توفان عيزيم خيلي خاکي هستند و اصلا اهل کلاس گذاشتن هم نيستند... کاش زمان عقب بر ميگشت و ميتونستم برنامه هاي قبلي را حداقل به يادگار داشته باشم...انشااله هميشه شاد باشيد.
    + دوستدار راديو 
    سلام به آقاي محمود عراقي ...
    پستايي که گفته بودينو خوندم ...وااااااااي چه عاااااالي ...واقعا خوش به حالتون که تونستين راديو يي ها رو از نزديک ببينين ...احساسي که از رفتن به راديو دارين رو تقريبا حس ميکنم ...من امسال امتحان ارشد دادم و از خداااااااااام که تهران قبول بشم فقط و فقط به اين دليل که به راديو نزديک بشم ...
    پاسخ

    سلام..مشکلي نيست...هر جور راحتيد....اول اينو بگم بعد./ چون در مورد اخلاق اقاي مراديان پيام داده بوديد اين پست رو هم تونستيد بخونيد..نميدونم خوانديد يا نه.http://mahmoodaraghi.parsiblog.com/Posts/334........من يعي کردم نکته به نکته ي رفتنم را بنويسم تا هر کسي ميخونه تصور کنه دقيقا کجاست....من هم برنامه ام اين بود که بعد از ارشد برم سربازي ولي کلا کارها جوري به هم گره خورد که اينجوري ميرم خدمت.... من پيشنهاد ميکنم حتما اگر از تهران قبول شدين از طريق باشگاه راديويي جوان اگه دوست داشتيد به راديو وارد بشيد در کنار تحصيلات ميتونه خيلي مفيد باشه..حتي اگه نرفتيد راديو.
    + محمود عراقي 
    سلام...راستش خودم بيشترفکر کنم تمايلم بيشتر به سمت جدي و خشک است اما بستگي به شرايط هم داره اما باور کنيد تنها جايي که هميشه موقع صحبت کردن پر از هيجان و انرژي ميشوم و دست و پام رو هم بارها گم کرده ام زماني بوده که با راديو تماس داشته ام...من تقريبا اداب مصاحبه و گفتگو را در يک برنامه باهاشون آشنا هستم ولي در موضوع راديو جوان قضيه فرق ميکند....اونقدر علاقه و انرژي مثبت بهم منتقل ميشه که شنيديد....من با اقاي مراديان هم روبرو شدم و حضوري هم صحبت کرديم...ايشون توانايي بالايي در سردبيري برنامه هاي طنز دارند... اين پستها رو هم بخونيد بد نيست...
    ...
    http://mahmoodaraghi.parsiblog.com/Posts/353
    http://mahmoodaraghi.parsiblog.com/Posts/330