سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره اندرز، بیداری است . [امام علی علیه السلام]
به نام خدا

مهمانی در جشنواره جوانه!

بر اساس اخبار رسیده از جشنواره جوانه، شنوندگان پاتوقی شبکه رادیویی جوان به اختتامیه جشنواره جوانه دعوت خواهند شد.
شنوندگان پاتوقی شنونده هایی هستند که در عین حال که زیاد شبکه جوان گوش میدهند به صورت فعال با تمامی برنامه های این شبکه هم به صورتهای مختلف در هر روز در ارتباط هستند.
    چندی پیش بر اساس یک آمار گیری طولانی که از شنوندگان برنامه های ایشن شبکه گرفته شد مشخص شد یک عده از شنوندگان هستندکه به صورت فعال در ساعت مختلف با ایشن شبکه ارتباط و فعالیت زیادی دارند که این شنوندگان جدا شده و به عنوان شنوندگان پاتوقی معروف شدند
    با این آمار گیری مشخص شد که در ابتدا حدودا 200 شنونده ی فعال در شبکه حظور دارند ولی بعد ها تعداد این شنوندگان بر اساس اعلام خود شنونده ها به 700 نفر هم رسید که در نهایت تصمیم بر این شد تا این تعداد شنونده که در همه شهرهای کشور پراکنده شده اند در یک جشن رادیویی در کنار هم جمع شوند و به نوعی می شود گفت اولین گرد هم آیی شنوندگان فعال یک رسانه می باشد.
    بر اساس گزارشهای رسیده از جشنواره جوانه در مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ جوانه شبکه رادیویی جوان تمامی این شنوندگان پاتوقی در مراسمی که از سوی همین شبکه در یکی از سالن های که گنجایش این تعداد شنونده را دارا باشد در سالروز تولد این شبکه برگزار خواهد شد و علاوه بر تقدیر از تمامی برگزیدگان ایشن جشنواره به تعدادی از شنونده ها تندیش این شبکه به صورت نمادین اهدا خواهد شد
    پیش بینی میشود در این مراسم رئیس سازمان صدا و سیما و مدیرفعلی شبکه رادیویی جوان و یکی از مدیران این شبکه و تعداد زیادی از گویندها و سردبیر ها و صدابردارهای حال حاظر و قدیمی این شبکه و دو تن از خوانندگان معروف و هنرمند بزرگوار استاد محمود فرشچیان حظور داشته باشند و یک استدیوی سیار هم در محل برگزاری جشنواره برقرار باشد و به پخش مستقیم مراسم بپردازند به تعداد زیادی از شنونده ها از این تندیس هدیه داده بشود و در محل خود مراسم هم مسابقاتی هم بین تمامی حاظران برگزار شود ویک تست گویندگی واقعی هم برقرار باشد.
    پیشنهاد می شود دوستانی که تشریف می آوردند دوربین با شارژ کافی و حافظه کافی جهت گرفتن عکس های یادگاری با دوستان رادیویی و عوامل محترم رادیو به همراه یک عدد هدفن مناسب جهت شنیدن آنلاین رادیو و یک جلد دفترخاطرات و یک عدد خودکار برای گرفتن امضا و یک عدد کیف مناسب برای جای دادن تمامی وسایل در داخل آن و حمله به جمع شلوغ اجتماع شنونده ها همراه داشته باشند،از من گفتن بود.فقط دوباره تاکید میکنم اینها همه پیش بینی است و پیشنهاد.

آثار ارسالی محمود عراقی برای جشنواره جوانه
1.برنامه سازی: دو برنامه به مدت 30 دقیقه
2. بلوتوث: (کلیپ صوتی) یک مورد  10 دقیقه
3.اثار خلاقه: یک مورد اثر صوتی 10 دقیقه
4:شعر: یک مورد
5.کاریکاتور: دو مورد
6:پیامک یک مورد
7.شرکت در مسابقه پیامکی: به تعداد حدودا صد مورد
8.داستانک: سه مورد
9:ایده برنامه: یک مورد
10: آنونس: یک مورد حدودا 20 ثانیه
برای مقاله و عکس و برنامه مستند وقت نداشتم یه مستندی هم بین یکی از برنامه ها آوردم به نظرم به هدفم رسیدم  چون هدفم شرکت در مسابقه و ارائه ینظرهام بود تا به گوش مسئولش برسد نه شرکت در مسابقه، البته در این مشابقه هم نمیخواستم شرکت کنم  دو سه روز اخر به درخواست یکی از دوستان شرکت کردم و از این بابت هم خوشحالم و ممنونم از ایشان.

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، جشنواره جوانه رادیو جوان ، جشنواره جوانه ، جشنواره جوانه . جشنواره دوم جوانه ، دومین جشنواره جوان و رادیو (جوانه)



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 90/9/27::: ساعت 9:39 عصر

جشنواره بزرگ جوان و رادیو  جشنواره جوانه+محمود عراقی

جـــــــوانــشنیده می شویدــــه

رادیو جوان با همکاری معاونت صدای صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار میکند

عکس: یکی از پوسترهای ارسالی به شهرستانها

   نخستین جشنواره برنامه سازی آماتور شبکه جوان با هدف اصلی تعامل بیشتر با مخاطب طراحی شده است
در کنار این هدف دیگر اهداف این جشنواره عبارتند از:
*ترسیم نگاهی واقع بینانه از نیازهای مخاطب جوان
* شناسایی نیروهای مستعد در حوزه برنامه سازی
* تعمیق شناخت مخاطب از رسانه رادیو و ویژگی های آن
این جشنواره در دو بخش رقابتی و ویژه طراحی شده است که در بخش رقابتی برنامه های ارسالی مخاطبان آماتور در چهار بخش برنامه سازی، مستند رادیویی، ساخت آنونس و قطعات موسیقی مورد ارزیابی قرار میگیرد و در بخش جنبی آثار غیر صوتی شرکت کنندگان بررسی میشود.
بخش ویژه
مقاله،شعر داستانکــ ، عکس، کاریکاتور، بلوتوثـ ، پیامک، ایده برنامه و آثار خلاقه
مهلت شرکت در جشنواره فقط تا اول دیماه 90 می باشد
نحوه ارسال اثار:
1-از طریق سایت شبکه رادیویی جوان به نشانی:

سایت شبکه جوان:

/http://www.radiojavan.ir

سایت شبکه جوان بخش جوانه:

http://www.radiojavan.ir/javaneh

2- از طریق پست به نشانی صندوق پستی 19395-5747 دبیرخانه جوانه
3-آثار پیامکی به شماره پیامک 3000088 ارسال شود
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت شبکه رادیویی جوان و یا با شماره های 88884936 تماس بگیرید.

نکته: در سایت شبکه توضیحات کامل ارائه شده است  اما به هر حال اگر باز سوالی بود که هنوز جوابش را نگرفته اید میتواینیددر این وبلاگ هم بپرسید من هم یکی از شرکت کنندگان این جشنواره خواهم بود،فعلا وقت نکرده ام آثار را جمع کنم.

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، جشنواره  اول جوانه رادیو جوان ، جشنواره اول جوانه ، جشنواره دوم جوانه ، دومین جشنواره جوان و رادیو (جوانه)



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 90/9/25::: ساعت 6:31 عصر

جنگ با اسباب بازی!

آر کیو 170(RQ170) پهبادفوق پیشرفته آمریکایی است که با قرار گرفتن در کمین الکترونیکی نیروهای ایرانی مجبور به فرود شد
از ویژگی های این هواپیمای بدون سرنشین گفته اند:
1.توانایی رادارگریزی بالایی 2. داشتن موتور فوق پیشرفته 3.توانایی در جنگ الکتورنیک مخصوصا در دو حوزه ی شنود گسترده ارتباطهای رادیویی بی سیم و با سیم و ایجاد اختلالات الکترونیکی در منطقه ی پروازی خود کند 4.داشتن دوربین ها و لنزهای بسیار قوی است.
ما هم تشکر میکنیم از توانایی بالایی ایران را بر پیروزی در شناسایی و غلبه بر این هواپیمای فوق پیش رفته.
وقتی که جزئیات و کلیات این خبر را مطالعه میکردم یاد یک پیش بینی از انشتین افتادم که میگفت:
من نمی‌دانم چگونه جنگ سوم جهانی به وقوع خواهد پیوست، اما می‌دانم که مردم در جنگ جهانی چهارم با چوب و سنگ به جنگ هم می‌روند
یعنی این که دیگر زمان و وقت آن گذشته است که کشوری برای حمله بخواهد نیروی نظامی پیاده کند یا ادوات جنگی پیاده کند با هواپیماهای بسیار بزرگ و جنگنده ها و بمب اتم اقدام به جنگ کند
همین امروز خود آمریکایی ها هم باور کرده اند که پیاده سازی نیرو و ادوات در افغانستان و عراق کاری بسیار پرهزینه است و زیاد نتیجه بخش هم نبوده و اگر ایران نبود مطمعنا امریکایی ها این هزینه ها را بر گردن نمیگرفتند
چیزی که ما امروز شاهد آن هستیم پیروزیهای پی در پی ایران در جنگهای نرم دشمن مخصوصا امریکا است از دستگیری12 جاسوس آمریکایی و به دام انداختن چندین هواپیمای بدون سرنشین در این مدت و پیروزی های مکرر دیگرهمه نشان دهنده ی وجود جنگی بسیار فعال در منطقه خاور میانه است جنگی بسیار پیچیده ای که یکی از ابزارهای عملیاتیش را پرنده های اسباب بازی تشکیل داده است!شاید مثل یک بازی کودکانه اما بسیار سخت!
شاید زمان آن رسیده که کم کم به گفته ی انشتین نزدیک بشویم که جنگ آینده جنگ چوب و سنگ خواهد بود!

مطالب مرتبط: جنگ با اسباب بازی! ، بررسی نقش ایران در معادلات منطقه ،  شعار آمریکایی + عکس ، پروتوکل سهیونیسم



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 90/9/18::: ساعت 11:40 عصر

جهش تحصیلی یعنی جهاد اقتصادی!

خبرنگار از الهام دانش آموز پایه چهارم ابتدایی تهرانی می پرسد:
تو با چه هدف و انگیزه ای در تابستان پایه ی سوم را با بالاترین نمره امتحان دادی و الان با یک سال جهشی خواندن به کلاس چهارم آمدی؟
الهام پاسخی میدهد که برای همه به ویژه مسئولان قابل توجه وتامل است
الهام میگوید: من جهاد اقتصادی کردم، اگر در سال جهاد اقتصادی هرکس یک کار بزرگ انجام دهد و به فرمان رهبرش گوش د،کشور ما مشکلاتش را حل میکند!



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 90/9/16::: ساعت 11:16 عصر

شرایط یک قیام مقدس

استاد مطهری معتقد هستند:امام حسین (ع) مکتب عملی اسلام را تاسیس کرد. امام حسین (ع) نمونه عملی قیام‌های اسلامی است.
از نظر استاد مطهری اولین شرط یک نهضت مقدس این است که منظور و هدف آن نهضت، شخصی و فردی نباشد بلکه کلی، نوعی و انسانی باشد.
به همین جهت کسانی که در دنیا، حرکاتشان،اعمالشان،نهضت‌هایشان به خاطر شخص خودشان نبوده است و به خاطر بشریت و انسانیت بوده است، برای ایجاد حق و عدالت ومساوات بوده است،به جهت توحید و خداشناسی و ایمان بوده است، همه افراد بشر آنها را دوست دارند. همه می‌گویند: حسین منی و انا من حسین.
شرط دوم برای این که قیامی مقدس باشد، این است که آن قیام با یک بینش و درک و بصیرت قوی توام باشد. یعنی یک وقت مردم اجتماعی، خودشان در غفلتند، بی‌خبرند، نمی‌فهمند، جاهلند و یک فرد بصیر، چیز فهم وبا درک پیدا می‌شود که درد این مردم را صد درجه از خودشان بهتر می‌فهمد. دوای این مردم را از خود این مردم بهتر می‌فهمد. در وقتی که دیگران هیچ چیز را نمی‌فهمند و جاهلند، و هیچ چیز را درک نمی‌کنند و در ظاهر هم نمی‌بینند، یک فرد با بصیرت که به اصطلاح، آن چه را که مردم دیگر در آیینه نمی‌بینند او در خشت خام می‌بیند، پیدا می‌شود و قیام و نهضت می‌کند.
نهضت حسینی، چنین نهضتی است.
شرط سوم برای این که نهضتی مقدس باشد این است که تک باشد. یعنی چه، یعنی نوری باشد که در یک ظلمت کامل بدرخشد، ندایی باشد در میان سکوت ها، حرکتی باشد در میان سکون‌های مطلق.
استاد مطهری میفرمایند:برای مصیبت امام حسین (ع) و اهل بیتش (س) به خاطر آن همه زجرهای روحی و جسمی و ضربات شمشیرها نباید گریست، بلکه باید به خاطر مظلومیت و دروغ پردازی‌هایی گریست که مقام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را متنزل می‌کند.

مطالب مرتبط: شرایط یک قیام مقدس ، چند شبهه در مورد قیام عاشورا و جواب ، مقتلی از استاد مسلم زبان فارسی ،



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 90/9/13::: ساعت 10:29 عصر

مانور سراسری پیشگیری از زلزله!

امروز مانور سراسری پیشگیری از زلزله با همکاری سازمانهای مختلف در تمامی مدارس و دانشگاهها اجرا شد و اجرا خواهد شد.
یک خاطره از دوران دبیرستان:
   اول دبیرستان بودم قرار بود زنگ زلزله به صدا در بیاد اما قرار هم نبود کار خاصی اتفاق بیافتد، این که زیر صندلی پناه بگیریم دیگه آخر کار پیش گیری بود! اتفاقا اون روز ما امتحان هم داشتیم با پیش بینی هایی که کردم معلم میخواست دو سه دقیقه زود و تند و سریع در مورد زلزله توضیح بده و امتحان رو بگیره برای همین به دوستان گفتم :

دوستان، مثل افراد باکلاس یه وقت نرید یه گوشه کلاس یا زیر صندلی قایم بشید و بگید پناه گرفتیم!یا مثلا سر جای خودتون کتاب رو بگیرید سرتون و کاری نکنید! اگر این کار را بکنید معلم هم فوری کارها رو ردیف میکنه و امتحان می گیره!
دوستان گفتند پس چکار کنیم؟

گفتم: آقا، وقتی زنگ زلزله رو زدند ما همه می ریزیم بیرون و تو حیاط مدرسه و تا معلم بیاد و ما رو یه جا جمع کنه دیگه نیم ساعت رفته و نمیشه امتحان گرفت!
معلم کمی سن و سال بالایی داشت ، خیلی حرفه ای از آب در اومد و اون لحظه که زنگ زلزله میخواست به صدا در بیاد رفته بود و ایستاده بود جلوی در و مانع توطعه ی من شد!
اما یک واقعیت:

    تو ژاپن زلزله ی واقعی 7-8 ریشتری میاد و کسی خون دماغ هم نمیشه ولی ما در مانورهای آموزشی و آزمایشی پیش گیری مجروح میدیم! هم مجروح واقعی هم مجروح شبیه سازی شده!. البته قابل توجه مسئولین محترم فرهنگ ساز زلزله!



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: سه شنبه 90/9/8::: ساعت 3:55 عصر

تبلیغ دوستی دختر و پسر در شبکه جوان رادیو

چهل تکه برنامه ای است که از شبکه رادیویی جوان هر روز از ساعت 12.30 تا 13.30 روی آنتن میرود

     در برنامه 7 آذر 90 برنامه ای پخش شد با موضوع آشنایی پیش از ازدواج که در آن با حظور دو خانواده از دختر و پسرها که در مورد اشنایی قبل از ازدواج با مسایلی روبرو بودند گفتگوهای خوب و مفیدی شد اما در ادامه ی این مباحث مفدید خانم دکتر روانشناس به عنوان کارشناس حظور پیدا کردند که چندین بار به داشتن روابط پیش از ازدواج تاکید می شد این کارشناس عنوان کردند که منظور ما از این نوع دوستی و آشنایی فقط برای ازدواج است و در ادامه عنوان کردند که بهتر است این رابطه به مدت سه تا شش ماه ادامه داشته باشد البته حتما باید تمامی رابطه ها با اطلاع کامل خانواده های دو طرف باشد که نتیجه ی آن اشنایی بهتر دو فرد و خانواده ها با هم خواهد بود!

نظریه ی من:

   این نوع رابطه ممکن است که در جامعه ما وجود داشته باشد و حتی به صورت عرف هم در امده باشد ولی این نوع رابطه به نظرم نمیتواند جنبه ی مشروعی داشته باشد حتی به قصد ازدواج! در این برنامه هیچ اشاره ای به جوانب دینی و شرعی آن به میان نیامد و بهتر بود یک کارشناس مذهبی هم حظور داشت
به نظر من این نوع فرهنگ سازی سه تا شش ماهه برای آشنایی قبل از ازدواج با معیارهای اسلامی تنها میتواند از طریق ازدواج موقت صورت بپذیرد و الا در هیچ کجای دین ما رابطه ی دو جنس مخالف نامحرم به این شیوه و به این مدت جایی ندارد
نکته: در 28 خرداد ماه 90 هم در برنامه جوونی دربست که موضوع آن آشنایی پیش از ازدواج بود این صحبت ها از این شبکه تکرار شده بود.

مطالب مرتبط: روابط پیش از ازدواج در رادیو جوان ، دوستی دختر و پسری مثل دو تا دوست ، چگونگی ارتباط بین یک دختر و پسر ، وقتی از پسری خوشمان آمد ، برنامه چهل تکه رادیو جوان ، وبلاگ برنامه چهل تکه رادیو جوان



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: سه شنبه 90/9/8::: ساعت 3:31 عصر

با رادیوی آبی در حمام رادیو گوش کنید!رادیو آبی

محققان انگلیسی موفق به ساخت رادیویی شده اند که انرژی خود را از فشار آب کسب می کند.
یک شرکت انگلیسی موفق به اختراع وسیله ای شده که می تواند هدیه‌ای مناسب برای کسانی باشد که عاشق شنیدن رادیو و آواز در حمام هستند.
این رادیو که بر اساس تکنولوژی میکرو تریبون ساخته شده است، با آب کار می کند، در واقع از طریق فشار وارده از آب انرژی می گیرد.
برای روشن کردن این نوع رادیو، تنها کافی است رادیو را در مسیر دوش آب قرار دهید.
رادیوی آبی که ازلحاظ اقتصای نیز قیمت بالایی ندارد به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، در هنگام دوش گرفتن به موسیقی دلخواه خود یا اخبار روز گوش دهید
قرار است این نوع رادیو در پایان مارس سال 2012 به قیمت 34.95 پوند وارد بازار شود

منبع:شبکه صدای آشنا به نقل از برنا

مطالب مرتبط: عروسک رادیو ، رادیو خورشیدی، رادیو آبی!



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 90/9/7::: ساعت 10:32 عصر

حس شرکت در یک مسابقه رادیویی!

برنامه تکیه شبانه ویزه برنامه ای است که هر شب از ساعت 20 تا 21 به مناسبت دهه محرم الحرام از شبکه رادیویی جوان به مدت ده روز پخش می شود
شما میتوایندحال دل خودتان را با این برنامه در میان بگذارید.
   در این برنامه هر شب سوالی پرسیده می شود و جواب آن را به شماره پیامک شبکه رادیویی جوان 3000881 بفرستید و به قید قرعه برنده هم می شوید امشب یکی از برنده ها من بودم، من به شخصه دوست دارم هدیه شون فرهنگی و معنوی باشه یا یه رادیو باشه هر چیز دیگر هم که باشد دوست دارم حداقل نام شبکه رادیویی دلخواهم( شیکه جوان رادیو ) روش باشه.

سوال مسابقه برنامه این بود: تنها زنی که در کربلا شهید شدند که بود؟ جواب : ام وهب یا مادر وهب (قمر) هستند.
به هر حال تشکر میکنم از عوامل محترم این برنامه ی بسیار بجا و خوب.توصیه میکنم حتما شنونده ی این برنامه باشید.

مطالب مرتبط: برنامه تکیه شبانه ، برنامه برگ برنده ، برنامه ی پاتوق شبانه ، مسابقه رادیویی آب پاک  ، مسابقه ی قرآن کتاب بیداری ، برج مراقبت(پاورقی)



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 90/9/6::: ساعت 8:51 عصر

مثنوی مولوی در آزمایشگاه فیزیک!

    استاد خانم یوسفی هفته ی قبل کلاس رو لغو کردند و امروز برای ساعت 10 تا 12 کلاس داشتیم ولی چون تمام کلاسها با برنامه بودند و کلاس خالی نبود کلاس ما رو انداخته بودند ازمایشگاه فیزیک استاد درس رو توضیح میدادند و من با میکرو متر و کولیس و وزنه و ترازو و عدسی محدب و مقعر و اینجور اسباب بازی ها داشتم بازی میکردم.این هم تجربه ی خوبی بود،مثنوی در ازمایشگاه!

مطالب مرتبط: کلیله و دمنه ، مثنوی مولوی در آزمایشگاه فیزیک!

نکته:در تاریخ دو شنبه 7 آذر 90 این مقاله به فهرست نوشته های برگزیده در مجله پارسی نامه  در بخش خاطره و روز نوشت افزوده شده است.



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: شنبه 90/9/5::: ساعت 9:35 عصر

   1   2   3   4      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 28
کل بازدید :1267019

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ