• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : گوينده آقا يا خانم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ياسمين ... 
    سلام آقاي عراقي ......... ممنون ،پست خيلي خوبيه !
    آقاي عراقي نظر شما هم درست و محترم ، درسته که يکي از طبيعي ترين مسائل رسانه اومدن و رفتن يه گوينده به اونه ... ولي نه هر گوينده ايي ... وقتي يه گوينده ، صدا و اجراي عالي ِ داره که بيشترين جذب مخاطب به بخاطر همين گوينده هست و همين مسئله يکي از دلايل و سياست هاي جذب جوونا به برنامه ها و تاثيرات اون روي جووناست ...ولي چرا بايد به همين راحتي اون گوينده خيلي خوب کنار گذاشته باشه و هيچ ارزشي به مخاطب خودش گذاشته نشه !!!... خب اينم بگم که بستگي به ديد آدما به مسايل داره ؛ ممکنه که يکي براش خيلي مهم نباشه که کي بياد و بره و خيلي روي اين مسئله حساس نشه ( به نظر من که همين مسئله درسته ) و يکي ديگه با رفتن و يا جابجايي يه گوينده قيد راديو و اون برنامه رو به کلي بزنه ؟!؟!؟!؟.......... ولي واقعا جاي بعضي گوينده ها خيلي خاليه !
    البته بايد ببينيم که دليل رفتن يا بهتره بگم عذر يه گوينده چيه ؟!؟! ما که از پشت پرده ها خبر نداريم !!!!
    در ضمن من با نظر شما موافقم : " در کنار هم بودن و کار کردن پيش کسوت ها و تازه کارها با هم " البته اگه همينطور باااااااشه !!!!
    پاسخ

    سلام..خوشحالم خوشتون اومده...منم با شما موافقم..اين امدن و رفتم گوينده ها منم اذيت ميکنه و اينم طبيعيه که خيلي ها رو اذيت ميکنه...اما به هر حال من چو در جريان ريز قضايا مخصوصا قضاياي پشت پرده نيستيم...نميتونيم زياد روي ماندن و رفتن افراد بيانيه صادر کنيم...ما با توجه به جايگاهي که داريم در خواستهامون رو مطرح ميکنيم به اميد اين که موثر باشد و در غير اين صورت..چه کنيم ...بايد همونو بشنويم....ما که از اون خونواده هاش (به قول علي ضيا) نيستيم که قيد راديو را بزنيم...براي من جاي بعضي گوينده ها خلي نيست...جاشون هميشه سبزه....با همه اين توصيفات و انتقادات بازم راديو از همه بهتره.

    سلام.

    خوبيد ؟طاعات و عباداتتون مورد قبول حق !

    راستش من هم با نظر شما تا حدي مافقم که بالاخره گوينده هاي راديو و کلا رسانه ملي ، در جابجائي و رفت و آمد هستند.... اما !

    اما سوال من اين است که :

    آيا صرف اينکه مکاني به نام " باشگاه راديوئي جواني " هست که کارش صادرات گوينده- سردبير و تهيه کننده و....است ، بايد به همين راحتي عذر پيشکسوتان و گوينده هاي خوش صدا وکاربلد و محبوب مخاطبين بخواهند و جايگزين اونها را افرادي بي تجربه و مقلد بذارند که فقط و فقط از گويندگي جيغ و داد و فرياد کشيدن و يا تقليد صدا و اجراي فلان گوينده قديمي دارند.....!!!!!!!

    وقتيکه مديران يک شبکه گاهي خوش سليقه ئي مي کنند و بي بهانه عذر فلان گوينده مي خواهند و جايگزينش فرد بي تجربه ئي ميذارند ، به نظر شما بايد چه کرد؟؟؟

    از قديم گفته اند : " حرمت امام زاده را متولي امام زاده دارد "

    حال که مديران نه براي مخاطب که حتي براي همکاران خودشون ارزش قائل نيستند ، حال چه بايد کرد ؟؟؟؟

    در رسانه ملي ما عدم کفايت مديريتي سايه افکنده و بقولي کار از ريشه خراب است که بايد تيشه به ريشه اين نابساماني زد و لا غير!!!

    **********

    عشق به ديروز - اميد به فرداهاي روشن - حال امروز راديو جوان را تحمل مي کنم.

    با تقديم احترام.

    پاسخ

    سلام...من استفاده از پيش کسوت ها و جوونها رو کنار هم در اين شبکه بيشتر دوست دارم..کاري هم با باشگاه ندارم..پيش کسوت به برنامه و شبکه ارزش ميدهد و نسل جوان به برنامه نشاط وهيجان و انرژي ميدهد...اتفاقا تازگي ها گوينده اي به جمع شبکه جواني ها اضافه شده ( گوينده معروفه اسمش يادم نيست) از شنيدن صداش لذت ميبرم.....مدير هر که هم ميخواهد باشد براي ما برنامه ي خوب مهم است و عوامل اجرايي خوب.و راديو جوان خوب.(البته اينم قبول دارم که راديو جوان خوب مدير خوب ميخواهد)..بعد آن هر کاري ميخواهند بکنند....کاري هم با مدير هاي قبلي و مدير امروز و ديگر مديران آينده هم ندارم..