• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : گوينده آقا يا خانم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.

    خوبيد ؟طاعات و عباداتتون مورد قبول حق !

    راستش من هم با نظر شما تا حدي مافقم که بالاخره گوينده هاي راديو و کلا رسانه ملي ، در جابجائي و رفت و آمد هستند.... اما !

    اما سوال من اين است که :

    آيا صرف اينکه مکاني به نام " باشگاه راديوئي جواني " هست که کارش صادرات گوينده- سردبير و تهيه کننده و....است ، بايد به همين راحتي عذر پيشکسوتان و گوينده هاي خوش صدا وکاربلد و محبوب مخاطبين بخواهند و جايگزين اونها را افرادي بي تجربه و مقلد بذارند که فقط و فقط از گويندگي جيغ و داد و فرياد کشيدن و يا تقليد صدا و اجراي فلان گوينده قديمي دارند.....!!!!!!!

    وقتيکه مديران يک شبکه گاهي خوش سليقه ئي مي کنند و بي بهانه عذر فلان گوينده مي خواهند و جايگزينش فرد بي تجربه ئي ميذارند ، به نظر شما بايد چه کرد؟؟؟

    از قديم گفته اند : " حرمت امام زاده را متولي امام زاده دارد "

    حال که مديران نه براي مخاطب که حتي براي همکاران خودشون ارزش قائل نيستند ، حال چه بايد کرد ؟؟؟؟

    در رسانه ملي ما عدم کفايت مديريتي سايه افکنده و بقولي کار از ريشه خراب است که بايد تيشه به ريشه اين نابساماني زد و لا غير!!!

    **********

    عشق به ديروز - اميد به فرداهاي روشن - حال امروز راديو جوان را تحمل مي کنم.

    با تقديم احترام.

    پاسخ

    سلام...من استفاده از پيش کسوت ها و جوونها رو کنار هم در اين شبکه بيشتر دوست دارم..کاري هم با باشگاه ندارم..پيش کسوت به برنامه و شبکه ارزش ميدهد و نسل جوان به برنامه نشاط وهيجان و انرژي ميدهد...اتفاقا تازگي ها گوينده اي به جمع شبکه جواني ها اضافه شده ( گوينده معروفه اسمش يادم نيست) از شنيدن صداش لذت ميبرم.....مدير هر که هم ميخواهد باشد براي ما برنامه ي خوب مهم است و عوامل اجرايي خوب.و راديو جوان خوب.(البته اينم قبول دارم که راديو جوان خوب مدير خوب ميخواهد)..بعد آن هر کاري ميخواهند بکنند....کاري هم با مدير هاي قبلي و مدير امروز و ديگر مديران آينده هم ندارم..