• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : غزه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + لينك به ميانه 
    سلام - همشهري محترم
    لطفاً با قرار دادن لينک ِ لينکستان فعال جديد ميانه به نام ((لينک به ميانه)) در وب تان ، اين لينکستان را در ارائه خدمات بيشتر و بهتر به همشهريان ، خصوصاً وب نويسان و علاقمندان به کسب جديد ترين اخبار و مطالب مربوط به ميانه از طريق وب سايتها و وبلاگهاي ميانه ، ياري کنيد.
    به روز رساني وب لاگ ها و وب سايتها در اسرع وقت و در کمتر از 24 ساعت بصورت مرتب و روزانه در اين لينکستان اطلاع رساني خواهد شد.
    اگر لينک وب سايت يا وبلاگي از همشهريان يا مربوط به ميانه را داريد که در اين لينکستان موجود نمي باشد، لطفاً آنرا براي درج در فهرست وبلاگها و وب سايتها معرفي کنيد.
    ارادتمند م.مهدوي
    لينک به ميانه
    http://linkmiyana.blogfa.com

    تو در معني عميق چشمه، در مفهوم سبز سرو، در درک نواي پرنده اي که بهار را خبر مي دهد، آرميده اي. دست بر چشمانم مي کشم و بار ديگر بهتر ديدن را سعي مي کنم. اين بار آسماني مي بينم به وسعت تو آبي.

    You"re laid in powerful meaning of stream, in green meaning of pine and in feeling the voice of the bird who say about spring. I poor my hands on my eyes and again try to see better. This time I see a sky as huge as you, blue.

    آنطرف تر، خيلي نزديکتر از شيطان، مهرباني نام تو را بيادم مي آورد و دوست داشتن را. يک خدا دارم و يک دنيا اميد. سرم را بالا مي گيرم و به اينکه عاشم و ترا را از ياد نبرده ام فخر مي فروشم.

    Over there, really nearer that devil, a kind makes me remember you and loving you, I have a God and a world of hope. I keep my head up and pride that I"m lover and didn"t forger you

    با سلام

    نوار غزه را در گوش كردم هوش از سر آزادمردان رفت.

    دوست عزيز به ياد اين سخن از امام حسين افتادم كه واقعا شايسته اين دوره است.

    اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد

    پيروزي با حق است فقط كمي دير و زود داره.

    موفق باشي دوست عزيز

    دنياي رايانه www.fardamg.blogfa.com

    Free Software Download And Mobile

    ...پيروزي نزديك است...
    واقعا درد ناك است . واقعا ..... الهم عجل لوليك الفرج

    امروز که داشتم از اداره به خونه بر مي گشتم راديو جوان صحبت از فاجعه اي که در غزه داره رخ مي ده صحبت مي کرد و صحنه اي را تعريف مي کرد که بي اختيار اشک از چشمام جاري شد. با خودم گفتم من که چه نعمتي دارم به نام امنيت آنجا که جوان در جستجوي آرامش به آسمان چشم مي دوزد و دلهره ديدن يکي ديگر از هواپيماهاي دشمن وحشي را دارد با چه اميدي به انتظار فرداي طلوع خورشيد باشد. اين لحظه ها را سالها و روزها پيش اتفاق افتاده و چه شيعيان که در هر گوشه شهر دست بر سينه مي کوبند و عظمت آن رخداد را زنده نگه مي دارند امروز که روز عمل است چه اقدامي مي شود کرد؟ پر پرواز ندارم. اگر از خانه خويشتن بخواهم بروم.