• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : تغيير موج شبكه ي راديوييي جوان در شهر ميانه
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    آقاي عراقي عزيز
    در مورد کيفيت راديو جوان در ميانه، همانطور که قبلاً هم گفته بودم، بنده هم چند بار موقع رد شدن از ميانه متوجه اين قضيه شده بودم. من اين مسأله را يک بار به صورت تلفني از تهران پيگيري کردم. هفته پيش هم که از ميانه رد مي شدم، چک کردم. آن شب صداي راديو جوان در فرکانس 88.4 مشکل نداشت و کلي خوشحال شدم که مسأله حل شده است.
    امشب هم که خبر تغيير فرکانس راديو قرآن و جوان را در ميانه شنيدم سريع به وبلاگ شما آمدم و متأسفانه متوجه شدم که هنوز مشکل حل نشده است.
    شما با ايميل و نامه و ... به نتيجه نمي رسيد. راهش اين است که به شماره تلفنخانه مرکز تبريز (5-3303041-0411) تماس گرفته و بگوييد مهندس قرباني (مدير فرستنده هاي تلويزيوني و اف ام) را وصل کنند.
    ضمناً فرکانس راديو قرآن هم در ميانه عوض شده و از 91.5 به 89 مگاهرتز منتقل شده است.
    راستي همانطور که شما هم اشاره کرده ايد قرار است به زودي پلان فرکانسي شبکه هاي راديويي در کشور اجرا شود و فرکانس شبکه هاي مختلف همسان سازي شوند. اما قرار نيست فرکانس راديوها، فرکانسهاي تهران باشد. بلکه همه فرکانسها تغيير پيدا کرده و به اعداد رند (مثل همين 93 مگاهرتز) تبديل شوند. پس فرکانس راديو جوان 88.1 نخواهد بود.
    لطفاً نتيجه پيگيريهايتان را بنويسيد تا اگر نتيجه نداد راه ديگري پيدا کنيم.

    پاسخ

    سلام اقاي سلطاني ممنون از لطف شما.....اول اين كه گفتيد چند روز ژيش از شهر ما عبور كرديد و موج خوب بود ...من كه اصلانديدم خوب باشه اون كيفيت خوب رو ما شش هفت سال ژيش داشتيم ..من الان مشكل كيفيت و كميت آنتن دهي دارم....بله فركانس راديو قران هم تغيير كرده....اما ممنونم از راهنماييتون....اما در مورد پلان فركانس شبكه هاي راديويي من اونچه رو كه خونده و شنيده بودم نوشتم....چشم ...من اين راه رو هم امتحان ميكنم ببينيم چي ميشه....ممنون از شما