• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : www.serfan.iribnews.ir
  • نظرات : 143 خصوصي ، 162 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مأمور آمارگير 


    با سلام

    ازتون خواهشمندم که يک گزارش در مورد حقوق و دستمزد برو بچه هاييي که در طرح سرشماري امسال(90) شرکت کردند تهيه کنيد

    ما از بقيه استانها و شهر ها خبر نداريم ولي در مورد شهر اصفهان بايد بگم که اولا از اون پيش پرداختي که آقاي آذر در خبر خود شما گفتند هيچ خبري نبود و يک ريال هم به حساب حتي يک نفر هم واريز نشد. دوما در مورد ميزان دستمزد هم به معناي واقعيه کلمه سر همه ي بچه ها کلاه گذاشتند! قرار بود حقوق بر اساس هر حوزه باشه که بعد از پايان کار گفتند نه، بر اساس تعداد فرم هاي پر شده، و باعث پايين آمدن حقوق بچه ها شد.سوما ميزان ماليات نسبت به سال 85 دو برابر شده در صورتي که حقوق ها سال 85 چهارصد هزار تومان بود و امسال سقفش شده فقط پانصد هزار تومان!

    چهارم اينکه يکماه بعد از پايان کار! يک قرار داد تنظيم کردند که اولا هيچ مبلغي نداشت ثانيا تاريخ آنرا نوشته بودند 16/7/90 يعني دوماه قبل! که ما حق هيچ گونه اعتراضي نسبت به حقوقمان نداشته باشيم.

    تمام کساني که در اين طرح شرکت کردند يا فارغ التحصيلان بيکار بودند يا دانشجو ولي با بي انصافيه تمام باهمه برخورد شد .الان در اصفهان اکثر بچه ها قرارداداشون را امضا نکردند ولي هيچ نتيجه اي هم نداشته. با اينکه قرار بود خيلي سريع پولها واريز بشه هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده و ظاهرا پولها در حساب فرمانداري شايد هم استانداري خوابيده است!

    در خود اصفهان به هر دري زديم نتوانستيم حرفمان را به گوش کسي برسانيم چون نه صداسيما ياريمان کرد نه روزنامه ها ! من بعضي از برنامه هاي شما را ديدم ، اميدوارم برنامه ي شما همان گونه باشد که نشان ميدهيد.

    با تشکر