• وبلاگ : به نام خدا
  • يادداشت : راديو جوان 16 ساله ميشود
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرجان فرحمند 
    سلام. خوب هستيد ؟
    در ابتدا سالگرد تولد راديو به شما ، يار باوفا و صميمي راديو تبريک ميگم.
    ثانيا در رابطه با متن و يادداشتي که در وبلاگ قرار داديد ، جالب و خواندني بود .
    فقط چند تا نکته نامفهوم وغير مرتبط در اين يادداشت من ديدم که با اجازتون خدمتتون ميگم :
    1- جائي که نوشتيد " راديو نه ساختمان بد ساخت راديو است " فکر کنم کمي نامفهوم ونياز به ويرايش دارد.البته از لحاظ نگارشي مشکل دارد و شما نتونستيد منظورتون کامل به مخاطب برسونيد.
    2-باز جائي که از " پرويز خرسند " نقل قول ميکنيد، کلا نامربوطاست به موضوع امروز و اين يادداشت..........!!!!!!!
    شما که برنامه ها را کامل گوش ميکنيد ويک آرشيو کاملي از برنامه ها داريد،خاطره اي بهتر ميتونستيد در اينجا بذاريد. مثلا خاطره اولين باري که راديو جوان شنيديد ويا برنامه محبوب و مورد علاقتون در سالهاي قبل که از راديو جوانم پخش ميشد.
    کلا خاطراتي از راديو جوان !!!!!!!! چون اين يادداشت منحصرا مخصوص تولد راديو نوشته شده ، پس لازم موضوعات مرتبط با آن هم ذکر شود.
    منتظر يادداشتهاي ديگر شما از خاطرات و موضوعات خواندني راديو هستم.
    ارادتمند شما...!!!
    پاسخ

    سلام ...منم تولد راديو جوان را به شما تبريک ميگم. ممنونم که متن را دقيق خوانديد و خوشتون هم اومد.. در رابطه با ايرادهاي املايي و نگارشي با شما موافقم متاسفانه وقت نکردم دقيق متن را بررسي کنم.از اين بايت عذرخواهي ميکنم اما الان دوباره متن را ويرايش کردم اميدوارم مشکلي نداشته باشد... در مورد جمله راديو نه ساختمان بد ساخت راديو است مشکل خواندنش اينه که شما جمله را ناقص خوانديد منظورم اين بود که : ما وقتي راديو را ميخواهيم تعريف کنيم منظورمان نه ساختمان بد ساخت شهداي راديو است و نه......منظورم همين بود.... خاطره پرويز خرسند هم فکر نکنم نامربوط باشه... امروز تولد راديو جوان است و خواستم در اولين روز راديو جوان چند خاطره از اولين نوشته هايي که کلا در راديو خوانده شده اند بنويسم..فکر کردم که مربوط باشد....نميدانم بستگي به برداشتها دارد.. شايد من اشتباه فکر ميکنم.... در رابطه با اين که در مورد اولين باري که راديو را شنيده ام ميتونم بگم قبلا نوشته ام و براي همين نخواستم دوباره اينجا هم بنويسم..در مورد برنامه محبوب هم که دو سه تا پست پايين تر کلي نوشته ام!! منظورم زير نور ماه است....چون اين را هم نوشته ام نخواستم بگم... البته برنامه محبوب باز هم هست ولي خوبه که در اينده و مناسبت هاي ديگر بنويسم....در مورد ان مسئله هم بررسي ميکنم و در جريان قرار ميدهم.ممنونم از توجهتون.