سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن ( ع ) فرمود : ] پسرکم چهار چیز از من بیاد دار ، و چهار دیگر به خاطر سپار که چند که بدان کار کنى از کرده خود زیان نبرى : گرانمایه‏ترین بى‏نیازى خرد است ، و بزرگترین درویشى بیخردى است و ترسناکترین تنهایى خودپسندى است و گرامیترین حسب خوى نیکوست . پسرکم از دوستى نادان بپرهیز ، چه او خواهد که تو را سود رساند لیکن دچار زیانت گرداند ، و از دوستى بخیل بپرهیز ، چه او آنچه را سخت بدان نیازمندى از تو دریغ دارد ، و از دوستى تبهکار بپرهیز که به اندک بهایت بفروشد ، و از دوستى دروغگو بپرهیز که او سراب را ماند ، دور را به تو نزدیک و نزدیک را به تو دور نمایاند . [نهج البلاغه]
به نام خدا

سیاست و اقتصاد را توسعه خواهیم داد...


mahmoodaraghiترانه دیروز امروز فردا از حامد زمانی را با حجم 3:07 مگابایت دریافت کنید


 

mahmoodaraghi  انونس برنامه و اما امشب رادیو جوان از برنامه های قدیمی رادیو جوان با حجم 604 کیلوبایت دریافت کنید


 

mahmoodaraghi  به مناسبت نه دی  با حجم 865 کیلو بایت دریافت کنید


 

mahmoodaraghiسرفراز باشی میهن من با حجم 672 کیلو بایت دریافت کنید


 

mahmoodaraghiیادی میکنیم از امام و شهدا با یاد امام و شهدا، با حجم 1.70MB دریافت کنید


 

mahmoodaraghi ترانه "تحریم" به خوانندگی "حامد زمانی" و در پاسخ به گزافه‌گویی‌های بیگانگان از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شدرا با حجم 3.10MB دریافت کنید.


 

راهنمایی:در مرورگر اینترنت ایکس پلورر روی لینک دانلود کلیک راست کنید و گزینه ی save target as... را بزنید و محل ذخیره فایل را انتخاب کنید و فایل صوتی را ذخیره کنید.


 

قوانین وبلاگ به نام خدا(وبلاگ شخصی من)آخرین بروز رسانی 89.12.4


 

بخش محتوا
1.تمامی مطالب این وبلاگ مربوط به نویسنده می باشد.
2.قوانین فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران در این وبلاگ کاملا رعایت میشود.
3.تمامی مطالب این وبلاگ براساس شرع مقدس اسلام وجامعه ی اسلامی انتخاب میگردد.
4.هرگونه استفاده ازاطلاعات اعم از عکس فیلم صوت متن نرم افزار و هر اطلاعات دیگر ممنوع میباشد.مگر این که با ذکر منبع(به صورت آشکار و مشخص) اعلام شود که در این صورت نیازی به هماهنگی و اطلاع به مدیریت نیست.
نکته:اگر مدیر سایت یا وبلاگی حق طبع و نشر(کپی رایت) را نادیده بگیرد در بازه ی زمانی چهار ماهه هر ماه یک با به صورت پیام در آن سایت تذکر داده میشود که اگر مدیریت به این پیامها بی توجهی کرد در بخش متخلفین آن سایت به عنوان متخلف شناسانده میشود.
5.هر نوع رابطه بازدیدکنندگان با مدیریت در حکم بازدید کننده میباشد و هرنوع نظر یا سوال باید مناسب باشد که در غیر این صورت هم پاسخی داده نمیشود و هم در حد لازم از نمایش نظر هم جلوگیری خواهد شد.
6.ادرسهایی که بدون ذکر منبع از مطالب استفاده میکنند در بازه ی زمانی مشخص شناسایی می شودند در صورت لزوم پیگیری میگردد و دربخش لینک های متخلف معرفی میگردد.
بخش تبادل لینک
6.مدیران سایتها و وبلاگها در صورتی که این وبلاگ را لینک کردند به خاطر راحتی نیازی به اعلام ندارند،توسط مدیریت شناسایی میشوند.
7.هریک ازادرسهای لینک شده هفته ای یک بار ترجیحا آخر هفته توسط مدیریت بازدید میشود و در صورت لزوم نظرداده میشود
8.برخی آدرسها به انتخاب مدیریت لینک میشوند اگر صاحب آدرس رضایت نداشت میتواند اعلام نماید
9.آدرسهای لینک شده باید از لحاظ محتوایی و ارتباطی و آدرس های لینک شده و لوگوهای انتخاب شده و قالب همه مطابق قوانین بخش محتوایی در بخش بالا باشد.در غیر این صورت لینک نخواهند شد و اگر لینک شده باشند لینک شان حذف میگردد
10. مدیرانی که علاقه دارند ادرس آنها لینک شود بعد ازاین که علاقه ی خود را اعلام کردند منتظر تاییدیه از سوی مدیریت باشند، و نیاز نیست پیگیری کنند بعد از بررسی محتوای ادرسهای ارایه شده نتیجه اعلام میگردد.



نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 91/3/14::: ساعت 8:52 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 29
کل بازدید :1266986

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ