سفارش تبلیغ
صبا ویژن
می دانم که برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استواری است که با آن تو را برمی گزیند و اینک، قلبم با اراده ای استوار با تو رازگویی می کند. [امام کاظم علیه السلام ـ در دعایش زمانی که او را به سوی بغداد می بردند ـ]
به نام خدا

پروتوکل صهیونیسم

پروتکل ها
(Protocols of Learned Learned Lidersofzion)
یکى از حیرت‏انگیزترین و عجیب‏ترین و خطرناکترین کتابهاى سیاسى که تا کنون انتشار یافته است، کتاب (پروتکلهاى حکماى یهود) مىباشد(1).
شما هنگامى که این کتاب را مطالعه کنید، حتما متوجه خواهید شد که همین یهودى که آنها را مردمِ سالم و بى‏آزارى فرض کرده بودید، چه تشکیلات خطرناک و زیان بخشى را تشکیل مى‏دهند.
این کتاب را چندین مرتبه مطالعه کرده‏ام و هر بار که آن را مطالعه کرده دهشتم افزون‏تر شده است. این کتاب مجموعه‏اى است از سخنرانیهاى یک شخصیّت برجسته یهودى که براى چند تن از ثروتمندان و افراد با نفوذ یهودى ایراد کرده است(2).
پنجه‏هاى خونین یهود از پشت صفحات کتاب به خوبى پیدا است و صدق گفتار (اوسکارلیفى) یهودى ازاین کتاب به خوبى معلوم مى‏گردد، که مى‏گوید: پادشاه اخلال گران، فتنه‏انگیزان و جلادان جهان ما هستیم(3).
اینکه توجّه شما را به چند پروتکل جلب مى‏نمائیم، تا این افعى‏هاى پرنفوذ را که یگانه شعار آنها همان کلامى است که (دى) اسرائیلى نخست‏وزیر سابق بریتانیا گفته است:
غَدْر (نیرنگ)، دروغ و خیانت در راه پیروزى گناه نیست(4)، بشناسد. و از سیاستى که دو جنگ جهانى را برپا نموده و میلیونها مردم را به کشتن داد، اطلاعات تازه‏ترى بدست آورند.
پروتکل شماره1:
تِز آزادى سیاسى را ما وضع کردیم، ولى برما لازم نیست که آن را تطبیق کنیم، امّا اگر ضرورت پیدا کرد تمسک به آزادى سیاسى براى جلب مردم مانعى ندارد.
فرق نمى‏کند کشمکشهاى داخلى و یا جنگهاى خارجى دولت را از پاى درآورد و آن را بدست دشمن بسپارد، در هردو صورت افتخار ما این است که سقوط کشور بدست ما انجام گرفته است.
اخلاق و سیاست جمع نمى‏شوند، بنا بر این حاکمى که خویش را مقید و پاى بند به دستورات اخلاقى مى‏داند، در واقع مغز سیاسى ندارد و هرگز حکومتش پایدار نمى‏ماند.
حقوق ما در پس (قوه) مخفى است، در حقیقت (حقّ) یعنى: آنچه در دست دارى به من بده، تا ثابت کنم، من پُرزورتر از تو هستم.
هدف واسطه را توجیه مى‏کند و هرچه در راه رسیدن به هدف انجام دهیم خوب است.
ما نباید خود را به جملات: این بهتر است این اخلاقى است و مانند آن مقید سازیم.
جوانان نصارى را به مواد مخدر معتاد کرده و به شکل کلاسیک Classics آنها را منحرف سازیم.
حیا، عفت و ناموس را به وسیله قهرمانان، آموزگاران و کلاً آموزش و پرورش از مغزها بیرون آورده که این چیزها در اجتماع مفهومى ندارد.
دروغ و سرنیزه و خدعه یگانه شعار ما است.
به عقیده ما زور، عنف و جبر یگانه عامل ایجاد عدالت اجتماعى است
ما نخستین کسانى بودیم که جملات آزادى، مساوات و اخوّت را در ذهن مردم انداختیم، مردم بیچاره هم آنها را طوطى وار تکرار کردند در صورتى که هیچ یک از آنها تا به حال تحقق نیافته است و در نتیجه هم آزادى فردى را از دست داده و هم از حقوق اجتماعى خویش محروم شدند.
با آن که این کلمات مانند کِرم، سعادت نصارى را آهسته آهسته نابود مى‏کند، با وجود این، آنها پرچم ما را بر فراز کشورهاى خویش نصب کرده و دولتهاى خود را یکى پس از دیگرى در اختیار ما گذاشتند.
پروتکل شماره2:
از بین مردم افرادى کوتاه‏فکر و بى‏رأى را انتخاب خواهیم کرد، تا هرچه به آنها دستور بدهیم بدون چون و چرا اجرا نمایند.
خیال نکنید که این تصریحات پوچ و بى‏اساس است، به خاطر داشته باشید، ما بودیم که زمینه را براى داروین Darwin و مارکس Marx و نیتچه Nietshche آماده ساختیم و به اصطلاح به آنها سر و سامان دادیم.
روزنامه، یکى از بهترین و مهمترین وسیله نشر افکار ما است.
روزنامه نگارى یکى از منابع سرشار فرهنگ است، ولى چون دولتها نتوانستند از آن بطور شایسته‏اى استفاده کنند سرانجام بدست ما افتاد، به وسیله آن توانستیم افکار خود را در اذهان مردم بگنجانیم و صدها کرور طلا و نقره جمع‏آورى نمائیم.

پروتکل شماره3:
زمامدارى مملکت را هدف احزاب سیاسى قرار داده و به وسیله آن میدانهائى را براى زد و خورد بوجود آوردیم، در نتیجه اضطراب و ناامنى همه را بیچاره کرد و فقر و بدبختى بر تمام کشورها حکم فرما شد.
با جمله (حقوق کارگران) فقرا و بینوایان را دچار بحران کردیم، زیرا فشار زندگى، آنها را از رسیدن به این حقوق ساختگى باز داشته، در نتیجه هم از حقوق روزانه خود محروم شده و هم در اثر اعتماد بر کابینه‏هاى کارگران و تظاهرات بى‏مورد، فقیرتر و بیچاره‏تر گشتند.
مردم زیر لواى ما اشراف را که در واقع به نفع آنها بود از بین برده و خود را در ذهن استعمارگران و ثروتمندان نوظهور انداختند.
ما پیوسته مى‏کوشیم تا خود را مخلص و مدافع از کارگران قرار دهیم و به این وسیله آنها را تحت خِرقه کشیده و از طرفداران کمونیزم قرار دهیم.
از مبادى کمونیزم، دفاع خواهیم کرد تا مردم گمان کنند که مخلص آنها هستیم و این همان روشى است که حزب (ماسونى) در پیش گرفته است.
ملّت یهودى براى آن که رفقاى خود را به شکل قهرمان نشان دهد، آنها را از قهرمانان درجه اوّل معرفى مى‏کند.
تا توانستیم بساط فقر و بیچارگى را وسیع ساختیم تا مردم همچنان برده و ذلیل اراده ما باشند.
از راه تقویت حسّ حسد و کینه توزى عواطف و احساسات مردم را به خدمت گرفته و مى‏گیریم.
ملتهاى غیر یهودى بدون کمکهاى فکرى ما نمى‏توانند کارى انجام بدهند، حتّى در کوچکترین مسائل زندگى خود نیاز به ما دارند.
انقلاب فرانسه که آن را انقلاب کبیر مى‏نامیم بدست ما انجام گرفت اعلامیه حقوق بشر از تراوشات یهود است، اسرار این اعلامیه براى ما خیلى روشن و واضح است زیرا ما آن را تنظیم کرده و به وسیله آن مردم را بدبخت و بیچاره کردیم.
پروتکل شماره4:
اجتماعى در موقعى سعادتمند خواهد بود که متدیّن و به رهبرى روحانیّت گام بردارد، ولى هرچه مردم از دین دور شده و به اصطلاح متمدن‏تر شوند، به نفع ما خواهد بود، بدین سبب ما باید عقده (خداپرستى) را از اذهان مردم بیرون کرده و آنها را به سوى مادیّت سوق دهیم.
براى آن که ملتهاى غیر یهودى متوجه سیاست پشت پرده ما نشوند، باید آنها را به کارهاى صنعتى و تجارتى سرگرم کنیم تا به (دشمن مشترک) خود پى نبرند.
نتیجه این عمل آن است که ثروت ملتهاى غیر یهودى که همچنان در بانکها بیکار مانده است، به وسیله معاملات ربوى به خزانه‏هاى ما تحویل مى‏گردد.
پروتکل شماره5:
بذر دشمنى، کینه‏توزى و حسد را در هر خانه‏اى کاشته و در این زمینه از تعصّبات مذهبى، قبیله‏اى و غیره استفاده کنیم.
در مملکتى که ما زندگى مى‏کنیم هیچ موقع از طرف همسایگان علیه آن مملکت اعلان جنگ نخواهد شد، زیرا سیاست ما طورى است که هر دولتى صلاح خود را در کناره‏گیرى از ستیزه‏جویى با ما مى‏داند!
خداوند ما را نابغه‏هاى جهان خلق کرده است، تا از عهده حکومت بر دنیا به خوبى برآییم.
علم اقتصاد حقیقت شگرفى را کشف کرد و آن این است که قیمت (ثروت) بیش از تخت و تاج است.
اهمیّت بى‏سلاح بودن ملّت، بیش از روانه کردن او است به جنگ، بهتر از همه آن است که در عوض خاموش کردن عواطف احساسات مردم از آنها در نیل مقاصد خویش استفاده کنیم.
براى آن که اجتماع را مجبور سازیم از سیاست ما پیروى کند، باید آن قدر در (قوانین) دولتى تغییر و تبدیل نماییم تا همیشه اجتماع متحیر بوده و نتواند خطا را از صواب تمیز دهد و در نتیجه از هر رأى مجهولى متابعت خواهد کرد.
باید عقاید و آراء متضادى را در اجتماع ایجاد کنیم تا کسى نتواند، حقّ را از باطل تمیز دهد و خلاصه دریچه فهم بر مردم بسته شود.
پروتکل شماره6:
جنگهائى که به پا خواهیم کرد احتیاج به ثروت سرشارى دارد، این چنین پول هنگفت را به وسیله احتکارهاى بزرگ تأمین خواهیم کرد، تا هم دولتها را بیچاره نموده و هم هزینه جنگ تأمین شده باشد.
اَشرافِ ملتهاى غیر یهودى نابود شده و دیگر خطرى از جانب آنان متوجه ما نخواهد شد، ولى از این نظر که هنوز ملّت مالک اراضى خود مى‏باشد، مصالح ما در خطر خواهد بود.
کارهاى درجه یک را در دست گرفتیم، تا دیگران محتاج ما بوده و براى یک لقمه نان در مقابل ما به سجده در آیند.
پروتکل شماره7:
تقویت ارتش و پلیس براى تحقّق این نقشه‏ها ضرورى و لازم است.
در اروپا و آسیا باید جنگ، فتنه و آشوب بپا کرد و این کار در حقیقت دو فایده دارد، یکى از بین رفتن آنها و دیگرى تسلّط ما بر آنها.
پیروزى در کارهائى نصیبمان مى‏گردد که مخفیانه انجام گرفته باشد، هرگز لازم نیست که یک فرد دیپلمات و سیاسى مطابق گفتارش عمل نماید.
براى آن که به هدف نهائى خود برسیم لازم است که اولاً افکار خود را به وسیله روزنامه‏ها به تمام مردم تزریق کنیم، تا اگر دولت بخواهد با ما مبارزه کند آن را با عصاى مخالفت با افکار عمومى تأدیب کنیم.
پروتکل شماره8:
رژیم ما آن چیزى است که از طرف نویسندگان قانون شناس، اهل اداره و خلاصه محصلین عالى مقام تهیه شده و این اشخاص تمام جزئیّات زندگانى اجتماعى را دانسته و تمام حرفهاى دیپلماسى و سیاسى را به ما یاد مى‏دهند و بدین ترتیب از تمام ریزه‏کاریهاى زندگانى مطلع مى‏شویم.
پروتکل شماره9:
وقتى دولت ما تشکیل گردید، ما جزئیّات مربوط به زندگانى آزادى، مساوات، اخوّت را تکذیب کرده، فقط همین کلمات را روى افکار خود قبول نموده، نام آنها را (حقّ آزادى و وظیفه مساوات و فکر برادرى) مى‏گذاریم یعنى شاخه‏هاى کار را بدست خود مى‏گیریم.
و بدین وسیله گاو را از شاخهایش گرفته و تمام نیروهاى مخالفین را سرکوب خواهیم کرد.
من مى‏توانم با کمال جرأت اعلام کنم که واضعین قانون و مجریان آن و خلاصه فرشته سعادت و عفریت بدبختى ما هستیم.
سر منشأ هر ارعاب و نگرانى ما هستیم.
براى اجراى تصویب نامه‏هاى خویش از کمونیستها، سوسیالیسها و امپریالیسها استفاده مى‏کنیم، بدین نحو که تا ممکن باشد آنها را تقویت مى‏نمائیم، زیرا بالاخره هر حزبى به سهم خود دیوارى از بناهاى عظیم قدیم را خراب کرده و به اصطلاح سرنخى به ما خواهد داد.
فقط یک چیز ممکن است از شوکت و قوّت ما بکاهد و آن همکارى دولت و ملّت است ولى ما احتیاطات لازمه را در این زمینه انجام داده‏ایم، مثلاً بین ملّت و دولت جدائى وسیعى انداخته و ملّت را از دستگاه حاکمه خود مرعوب و خائف کردیم. در این حال چگونه ممکن است ملّت تحت نفوذ ما نباشد؟
بالاخره آموزش و پرورش ما توانست به وسیله نشر افکار و آراى باطله نسل جوان را فاسد و متعفن سازد.
چون پایتخت شهرهاى دیگران توسعه پیدا کند، مجبور مى‏شوند، خطّ زیر زمینى بکشند و این به نفع ما است زیرا از همان تونل‏هاى زیر زمینى اعمال تخریبى ما شروع خواهد شد.
پروتکل شماره10:
مردم، همیشه از دریچه زرق و برق به سیاست مى‏نگرند.
مگر ممکن است آنها حقیقت مطلب را درک کنند، در صورتى که وکلاى آنها غرق در شهوات و عشرت هستند؟
وقتى اعلام انقلاب کردیم، به مردم این طور خواهیم گفت: شما در منتهاى ناراحتى و بدبختى زندگى مى‏کردید، ما این را خوب درک کرده مى‏خواهیم علت این بدبختى را رفع کنیم، ما مى‏خواهیم آسایش و رفاه عمومى ایجاد کنیم، گرچه شما ما را متهم مى‏دانید، ولى آیا ممکن است قبل از آن که دولت ما را مشاهده کنید حکم قاطعى در بدى ما بدهید؟
براى آن که رأى اکثریّت را بدست آوریم، باید به همه (حقّ رأى) بدهیم، زیرا تفرقه و تمیز بین طبقات مانع از تحصیل آن مى‏گردد.
لازم نیست تمام دستگاه حاکمه را فاسد کنیم، تنها فاسد کردن یک جزء کافى است که دولت را بدست ما بیاندازد.
هرگاه سوزن (آزادى را در جسم مملکت فرو بریم در واقع او را مبتلا به وبا نموده و سبب هلاکتش را فراهم کرده‏ایم).
دستور و قانون جز مدرسه? فتنه و فساد چیز دیگرى نیست و به عبارت ساده‏تر، یگانه عامل ایجاد ضعف و انحلال ملّتها همانا (دستور) است.
(خطابه) چون روزنامه، پادشاهان و رؤسا را ضعیف و زائد در اجتماع کرده و لذا اکثر آنها معزول و برکنار شدند، بدین وسیله زمینه براى رژیم (جمهورى) آماده، به جاى پادشاه هیئتى به ریاست یکى از بردگان جانى و سوء سابقه‏دار (یهود) تشکیل مى‏دهیم.
اختیار یک حاکم جانى براى ما خیلى سودمند است زیرا همیشه از علنى شدن سوء سابقه خود خائف و آنچه دستورش دهیم اجرا خواهد کرد.
به این سبب به رئیس صلاحیّت اعلان حکم (عرفى) خواهیم داد و در صورت اعتراض، به مردم چنین خواهیم گفت: چون رئیس جمهورى، رئیس کل ارتش است، باید صلاحیّت حمایت دستور را داشته باشد، زیرا او نماینده مسئول دستور مى‏باشد. پس از آن که هیئت حاکمه فاسد گشت، مردم به ستوه آمده فریاد خواهند زد ما را از دست این رؤسا نجات دهید، رئیسى براى ما انتخاب کنید که اسباب و علل این اختلافات را از بین برده تعصّبات دینى و اخلاقى را نابود کند، رئیسى که بتواند امنیّت را حکم فرما کند.
پروتکل شماره11:
یکى از نعمتهائى که خداوند به یهود عطا فرموده این است که آنها را در چهارگوشه جهان متفرق ساخته است، گرچه دیگران آن را از اسباب ضعف و بدبختى ما مى‏دانند، ولى همین تفرقه است که سبب بدست آوردن زمام حکومت جهان شده است.
پروتکل شماره12:
کلمه (آزادى) تفسیرهاى متعددى دارد، بهترین تفسیر، این است که بگوئیم: آزادى یعنى مواردى که قانون رخصت مى‏دهد.
این معنى با هدفهاى ما بهتر سازش دارد زیرا تعیین آن موارد بدست ما است، چون قانون را ما جعل مى‏کنیم.
دیگر هیچ کس نمى‏تواند به سیاست ما کوچکترین تعرضى بنماید هر نشریه‏اى که در صدد هجوم بر علیه ما برآید فورا آن را به بهانه تحریک احساسات عمومى توقیف خواهیم کرد.
البته در نشریّات خودمان، به نقطه‏هائى از سیاست (یهود) که مایلیم آنها را تغییر دهیم پرخاش خواهیم کرد.
هیچ خبرى، پیش از آن که به اطلاع ما برسد، به گوش کسى نخواهد رسید، یعنى کنترل اخبار جهان بدست ما و تنها خبرهائى به اطلاع همگان مى‏رسد که به نفع ما باشد.
کتابهائى با سبکى شیوا و ارزان تألیف کرده و بدین وسیله افکار مسموم خود را به خورد مردم مى‏دهیم.
به زودى، سالسوز کتاب بدست ما خواهد افتاد و از این راه، از نشر افکار مغشوش و مخالف یهود، جلوگیرى مى‏کنیم.
در درجه اوّل از روزنامه‏هاى رسمى براى دفاع از حقوق یهود استفاده خواهیم کرد و در درجه دوّم روزنامه‏هاى شبه رسمى را وسیله نشر افکارمان قرار داده و در درجه سوّم از روزنامه‏هاى معارض استفاده مى‏کنیم، زیرا مخالفین را فقط به وسیله آنها مى‏توان شناخت.
چیزى که هست همین‏ها به نقطه‏اى که مایلیم هجوم خواهند برد و مخالفت ساختگى ما در نقشه سوّم است و آن روزنامه‏اى که با ما مخالفت مى‏کند مخالفت را با افکار ما نموده است، در آن صورت دشمنان ما از نظر ساختگى به آن روبرو خواهند شد و ما از هر قسم روزنامه‏اى خواهیم داشت ارستوکرات، جمهورى پرست، انقلابى حتّى آنارشیست، فقط بدون شبه تا این تشکیلات باقى است روزنامه‏هاى ما هم مانند خداى هندى (فنشو) از تنگنا خارج خواهند بود و در مقابل دستهائى که اداره روزنامه به آنها سپرده شده هم در تغییر جمعیّت و هم حاضر کردن افکار عمومى به نفع ما بى‏اثر نمى‏باشد و مردمى که داراى عصبانیّت زیاد مى‏باشند، از عقیده تابعیّت خود گذشته و به نفع ما سخن خواهند گفت.
وقتى رژیم را عوض مى‏کنیم، روزنامه‏ها نباید از آن انتقاد کنند، تا مردم به حکومت جدید بدبین نشوند.
پروتکل شماره13:
براى آنکه مردم را مشغول کرده باشیم، هر روز مشکلات جدیدى براى آنها به وجود آورده تا آن‏ها را از مذاکره در مسائل سیاسى باز داریم.
هر روزه صفحه‏هاى جرائد و مجلات را از مسابقات فوتبال،بسکتبال، کشتى آزاد... پر خواهیم کرد تا بدین وسیله مغز ملّت را در تفکّر به این مسابقات مشغول سازیم.
شاید، هیچ کس نداند که در پشت کلمه (تقدّم، پیشرفت) چه دروغها و فریبهائى خوابیده است، بطور حتم این کلمه جز در مواردى که در پیش روىهاى علمى استعمال مى‏شود، هیچ‏گونه معنى مفیدى ندارد.
پروتکل شماره14:
درتمام کشورهاى بزرگ، ما عقائد دینى را ریشه‏کن خواهیم کرد و مطالب مسموم خود را به وسیله نویسندگان عالى مقام همان کشورها تزریق مردم مى‏نمائیم.
پروتکل شماره15:
همه پلیسهاى مخفى بین‏المللى در احزاب ما عضو خواهند شد.
براى آنکه (لوکوموتیو) بزرگ خود را به حرکت درآوریم، باید هیئتى متشکل از افراد بى‏باک، جانى و مطرود اجتماع بوجود آوریم، تا به وسیله (زور) آنها و (زر) ما اهداف و عقائد خود را دائر سازیم.
وکلاى مجلس سنا و تمامى شخصیّتهاى بزرگ اجتماع کورکورانه از سیاست ما پیروى مى‏کنند.
چگونگى سیطره ما در یک جمله خلاصه مى‏شود: تمام ملتهاى جهان (کودک) و یهود (مادر) آنها است.
پروتکل شماره16:
پیروى از (علماء) را ارتجاع و کهنه‏پرستى قلم‏داد خواهیم کرد تا بدین وسیله از یگانه دشمنى که ممکن است در مقابل ما ایستادگى کند، آسوده خواهیم شد زیرا دیگر مردم به دور آنها نخواهند رفت.
تا یهود هست (علماء) بدبخت، فقیر و بیچاره زندگى خواهندکرد.
پروتکل شماره17:
هرچند زمانى، براى آن که از شوکت و عظمت رؤساى غیر یهود کاسته باشیم، یکى از شخصیّتهاى برجسته کشور را به وسیله ترور فردى، به قتل مى‏رسانیم.
پروتکل شماره18:
قاتل سیاسى، نبرد در راه آزادى، جهاد براى سعادت انسان، جملاتى است که به وسیله آنها مردم را متمرد، سرکش و بى‏باک تربیت مى‏کند و اکثرا فریب ما را خورده‏اند.
پروتکل شماره19:
... بدین جهت مالیّات کمرشکنى بر املاک و عایدات وضع خواهیم کرد تا بودجه دولت تأمین گردد.
بحرانهاى اقتصادى را به وسیله از کار انداختن پولها در کشورهاى غیر یهودى به وجود آوردیم.
رؤساى غیر یهودى یا از روى اهمال و یا از روى عمد دولتهاى خویش را مجبور کردند تا آن قدر از ما پول قرض کنند که از پرداخت آن عاجز بمانند، آیا مى‏دانید با چه زحمتى این کارها را انجام دادیم؟!!
این بود جملاتى چند از (پروتکلهاى) کتابى که دهها نفر به جرم ترجمه یا نشر آن به قتل رسیده و از زندگانى محروم شده‏اند.
عجیب این که اکثر این مطالب و اوضاع در جهان اسلام و غرب جامه عمل پوشیده است.
و عجیب‏تر آن که دنیا با یک حرکت سریع و کورکورانه‏اى به سوى تحقّق بخشیدن به اهداف یهود پیش مى‏رود، به طورى که احتمال داده مى‏شود که ظلم و تعدّى و نگرانى و بدبختى به زودى جهان را نابود کند.
امید است، نویسندگان مقتدر، بازوى کوشش را بکار انداخته براى مفتضح کردن این (مادّه فساد) جدیّت بیشترى از خود ابراز دارند.
چنانچه بر صاحبان مناصب عالیه، لازم است که چشمهایشان را بیشتر باز بنمایند، تا در این تارهائى که یهود در هر گوشه و کنارى تنیده‏اند واقع نشوند.
1 ـ پروتکل در لغت به معنى: صورت مجلس مذاکرات سیاسى، متمم قراردادها و عهدنامه‏هاى رسمى و مقاوله نامه‏ها آمده است.
2 ـ این کتاب در تاریخ1901 بدست سرگى نویسنده روسى رسید و در سال1902 از طرف او منتشر گردید و نقشه ملّت یهود که تا آن وقت زیر پرده بود، با تمام جزئیّات آن آشکار شد، مردم کم‏کم حالت بیدارى و هشیارى از عمل یهود، به خود گرفتند و شروع به تظاهرات بر علیه آنها نمودند در یکى از تظاهرات قریب10000 نفر یهودى را در کانالى انداختند!
این کتاب در شوروى سابق چهار نوبت به چاپ رسید، چاپ اخیرش در سال1917 بود که پس از آن دولت وقت دستور جمع‏آورى کتاب و منع چاپ و نشر آن را صادر نمود.
همان سال آقاى (فکتور مارسدن) خبرنگار روزنامهNipost Mornl آن را به انگلیسى ترجمه نمود و آخرین چاپ آن در غرب، در سال1921 انجام گرفت و از آن به بعد هیچ مؤسسه و ناشرى جرأت چاپ آن را نداشته، زیرا هرکس آن را چاپ، یا ترجمه مى‏نمود سرانجام بدست یهود کشته مى‏شد، این کتاب به زبان فارسى نیز ترجمه شده و چندین نوبت به چاپ رسیده است.



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 87/1/16::: ساعت 2:59 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 110
کل بازدید :1268730

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ