سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوی ها، بخشش های خداوند ـ عزّوجلّ ـ است . لذا هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، به او خویی خوش می بخشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
به نام خدا

و باز برنامه ای دیگر در راه است!

مدیر شبکه جوان در مورد علت این تغییرات اظهار داشت : شبکه ما شبکه ای جوان است و روحیات مخاطبان ما اقتضا می کند که هر چند یک بار برنامه ها تغییر کند
   مدیر شبکه رادیویی جوان اعلام کرد از ابتدای بهمن 8 برنامه جدید با عنوان " با من حرف بزن " "شما چی می گی " " تازه به تازه نو به نو" " معجون " " مابازیگریم " " قرارشاعرانه" " سوغاتی " "هفته نامه " در کنداکتور پخش شبکه جوان قرارمی گیرد.
   به گزار ش روابط عمومی شبکه جوان، بهنام احمد پور مبارکه مدیر شبکه جوان از تغییرات جدید در برنامه های شبکه جوان خبرداد و گفت : با برنامه ریزی های انجام شده از یکم بهمن ماه چند عنوان برنامه جدید به مجموعه برنامه های شبکه جوان اضافه می شود .از جمله این برنامه ها:
با من حرف بزن
   برنامه " با من حرف بزن "که شنبه شب ها در ساعت 21 پخش می شود .این برنامه کاری در حوزه روانشناسی ازگروه جوان ودانش است که تلاش دارد با دعوت از کارشناسان مطرح به سئوال هایی که از سوی دختران وپسران جوان مطرح می شود ،پاسخ دهند.
نظریه ی محمود عراقی: برنامه های کارشناسی و سوال و پرسشی در این شبکه همیشه جای خالی داشتند طرح و ایده برنامه خوب است اما امید داریم کارشناسهای روانشناس، کارشناسهایی باشند با ایمان و با تقوا و مثل این برنامه کار را خراب تر نکنند،از نظر من ساعت 22 زمان مناسبی برای این برنامه است. و از آنجایی که این برنامه از گروه دانش تولید میشود به نظرم زیاد نمیتواند برنامه ای موفق باشد من به شخصه معتقدم از نگاه اجتماعی گروه جامعه می شود خیلی دقیق تر به سوالهای جوانها پاسخ یافت.
برنامه تازه به تازه نو به نو
   برنامه" تازه به تازه نو به نو "از جمله برنامه های جدید ازگروه جوان وفرهنگ است که پنج شنبه ها در ساعت 21 پخش می شود ،این برنامه با همکاری مرکز موسیقی سازمان تهیه می شود وقرار است آثار جدید موسیقایی جوانانی را که در این حوزه کار می کنند معرفی ونیز مورد تحلیل وبررسی قرار دهد.
نظریه ی محمود عراقی: حرف خاصی نیست فقط امیدواریم برنامه حداقل مفید باشد!
معجون
برنامه "معجون" ،برنامه جدیدی از گروه جوان وتفریحات می باشد که جمعه ها در ساعت 19 پخش خواهد شد .
نظریه ی محمود عراقی: نشنیده میگم که باز هم تکرار مکررات!
شما چی میگی
   برنامه" شما چی می گی "که در گروه جوان واندیشه تهیه شده است. این برنامه دوشنبه ها در ساعت 21پاسخگوی شبهاتی خواهد بود که از سوی جوانان مطرح می شو.
نظریه ی محمود عراقی: گروه تخصصی در کنار موضوع مرتبط و تخصصی و زمان مناسب برنامه دقیقا شرایط را برای یک برنامه ی اندیشه ای مفید فراهم میکند فقط باید منتظر ماند و شنید که چه کسانی دست در تهیه و اجرای این برنامه را برعهده خواهند داشت،من انتظار دارم یکی از بهترین برنامه های این شبکه باشد.
ما بازیگریم
   برنامه " ما بازیگریم" کاری از گروه جوان وتفریحات است که پنج شنبه ها در ساعت 14:30 در قالب مسابقه ارائه می شود و جوانانی که علاقه مند به کار بازیگری هستند می توانند در این برنامه حضور یابند . با روندی که مسابقه دارد در نهایت کسانی که توانمندی بالاتری دارند، انتخاب و می توان آن ها را به مرکز هنر های نمایشی رادیو معرفی کرد.
نظریه ی محمود عراقی: درکل برنامه شیرینی خواهد بود اما بستگی به نوع سوالها و بخشها ی برنامه و جوایز برنامه و اجرای مجری دارد که باتوجه به زمان نا مناسب ممکن است دقیقا برعکس هم جلوه دهد!
قرار شاعرانه
   برنامه ،" قرار شاعرانه" برنامه مشاعره است که در گروه جوان وفرهنگ تهیه و جمعه ها در ساعت 20:30 پخش می شود.
نظریه ی محمود عراقی: تشکر میکنیم از کسی که بلاخره بعد از سالها طلسم و جادوی برنامه های ورزشی حاکم بر عصر و شب جمعه رادیو جوان را شکست،این برنامه میتواند در آن ساعت وقت شبکه را پر کند اما نشنیده میگوییم برنامه ای است معمولی با طعم آزمایشی
سوغاتی
   برنامه "سوغاتی" کاری ازگروه فرهنگ است که جمعه ها در ساعت 11 پخش خواهد شد.
نظریه ی محمود عراقی: امیدواریم تولیدی و خسته کننده نباشد.
هفته نامه
   برنامه سیاسی با عنوان"هفته نامه" برنامه ای است که درگروه جوان وجامعه تهیه می شود این برنامه پنج شنبه ها در ساعت 15:30 ازشبکه جوان پخش می شود این برنامه رویداد های سیاسی هفته گذشته را انعکاس ومسائل مهم سیاسی را مورد تحلیل وبررسی قرار می دهد.
نظریه ی محمود عراقی: شبکه جوان در بحث مسائل سیاسی همیشه کمبود داشته و داردکه در سالهای اخیر تلاش کرده این خلا ایجاد دشه را پر کند ولی نتوانسته است! این برنامه با توجه به این که مجری توانمند و کارشناس متخصص به سبک جوان پسند را فعلا نمیتواند داشته باشد، پیش بینی می شود برنامه ی موفقی نباشد اما امید است حداقل زمینه ساز برنامه های سیاسی بهتر در این شبکه باشد،ساعت و زمان پخش برنامه دقیق خوب انتخاب شده است و تشکر میکنیم از طراح و ایده پرداز این برنامه و همه کسانی که در تهیه این برنامه نقش دارند.هدف در این برنامه خوب انتخاب شده است امیدواریم بهترین ها شامل حال این برنامه بشود.

   مدیر شبکه جوان در مورد علت این تغییرات اظهار داشت : شبکه ما شبکه ای جوان است و روحیات مخاطبان ما اقتضا می کند که هر چند یک بار برنامه ها تغییر کند. به نظر من دلیل این امر بخاطر ظرفیت هایی است که در شبکه جوان وجود دارد و برنامه ساز ان می توانند خودشان را از فضای تکراری جدید جدا کنند .وی افزود: زمانی که ما می خواهیم تغییر ایجاد کنیم این تغییرات براساس ارزیابی هایی بوده که از برنامه ها شده است ،وقتی یک برنامه سیرنزولی پیدا می کند طبیعتاً باید به فکر این باشیم که جایگزین مناسب برای آن برنامه پیدا بکنیم ، این تغییرات به خاطر این است که بتوانیم به نیاز های مخاطبان خودمان پاسخ مناسب ارائه بدهیم
نظریه ی محمود عراقی: مدیر و مدیران این شبکه هیچ وقت نگفتند که جوان همیشه دنبال آن است که وقتش را با رادیوو برنامه ی محبوبش تقسیم کند نه با برنامه هایی که امروز می ایند و سه ماه بعد میروند! مدیر این شبکه و دیگر مدیران هیچ وقت قبول نکردند که برنامه هایی که از دو دقیقه گرفته تا نیم ساعت هیچ وقت نمیتواند خاطره ساز باشد برای همین سیر نزولی برنامه هایی که زمان کوتاهی دارند بسیار سریع اتفاق می افتد!برنامه هایی که فرصت شکوفایی شعار همیشگی شبکه جوان را هیچ وقت به مخاطبش نمیدهد!
   احمد پور مبارکه با تأکید بر لزوم ارتقاءتوان برنامه سازان شبکه جوان خاطر نشان کرد:ما در شبکه جوان وظیفه داریم تا توان برنامه سازان را ارتقا و از ظرفیت های نهفته، بیشترین استفاده رابکنیم به همین دلیل اتاق فکر برنامه ها راه اندازی شده وهر برنامه ای اتاق فکر برای برنامه ریزی محتوایی با حضور اساتید دانشگاه و افراد صاحبنظر را در کنار خودش دارد که به برنامه سازان در حوزه رسانه به لحاظ علمی ومحتوایی کمک کنند.از طرف دیگر از طریق برنامه ریزی هایی که در باشگاه رادیو جوان انجام دادیم ، گوشه چشمی هم به نیروهای جوان ،مستعد وصاحبان ایده های نو شده و این مسیر برای ورد افکارنو وخلاق باز است.
نظریه ی محمود عراقی: باشگاه رادیویی جوان باشگاهی خوب و موفق بوده از این بابت ممنونیم از مدیر محترم باشگاه اگر تغییر نکرده باشند گوینده ی توانا و محبوب شبکه جوان خانم هاشمی بزرگوار اما متاسفیم به این خاطر که اتاق فکر برنامه ها تازه راه اندازی شده است به عبارتی چه مشکلی سر راه بود که قبل از این اتاق فکری وجود نداشت!.و دوباره امیدواریم این اتاق فکر خیلی بزرگ باشد.

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های شبکه جوان ، برنامه چهل تکه رادیو جوان ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ،سایت رادیو جوان 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 90/10/30::: ساعت 1:22 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 92
کل بازدید :1269024

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ