سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با حکیمان همنشین باش تا خودت کامل ونفست شریف و نادانی ات دور گردد . [امام علی علیه السلام]
به نام خدا

اگر بخواهیم میتوانیمmahmoodaraghi

       اصولا ما وقتی بخواهیم کاری را انجام بدهیم دنبال مواد و مصالح مختلف اون هستیم اما تجربه بارها و بارها نشان داده که اگه بخواهیم میتوانیم.
شما فکر میکنید این نقاشی ها رو با چی کشیدند و چه کسی هم کشیده؟
زیبایی این نقاشی اینجاست که با برنامه ی paint ویندوز کشیده شده نه با نرم افزارهای تخصصی نقاشی و گرافیکی البته طراحی قاب ها و زاویه ی نقاشی هم دوباره با نرم افزار خاصی انجام نشده و با ورد 2007 کار شده.
این نقاشی رو برادر من که سوم راهنمایی میخونه با کامپیوتر و همون برنامه که گفتم کشیده....چون خوشم اومد گذاشتم تا شما هم ببینید.

اینها رو نشون دادم تا بگم از اونجایی که همین رایانه ی خانگی ما اونقدر قوی نیست که یک نرم افزار گرافیکی خوب روش نصب کنیم برادرم تونسته با همین امکانات پیش پا افتاده کار خوبی از آب در بیاره.

mahmoodaraghi


اما تصویر اخری هم جالب هست
داشتم وبگردی میکردم که به صورت اتفاقی با این تصویر روبرو شدم که برام جذاب اومد و گذاشتم رو وبلاگ
نوشته: عراقی از پناهی تقلب میکند خانم لطفا نگید که من گفتم!
این که کی از کی تقلب کرد بماند اما اصولا این تصویر هیچ  ارتباطی با ما نداره...ما اهل تقلب نبوده و نیستیم.باور نمیکنید این هم سندش.دی

mahmoodaraghi



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: سه شنبه 90/1/23::: ساعت 1:31 صبح

قضاوت به این آسانی ها که فکر میکنیم ساده نیست!

قاضی:دلیل محکمه پسند دارید؟
شاکی:همان شاهد قبلی و خسارت وارده ی مالی و همان گواهی که می بینید
قاضی:جناب شاهد آن یکی فرد را گفته نه این یکی بعد شکایت شما در مورد خسارت مالی و توهین بوده نه خسارت جانی
شاکی:نه اینطور نیست اگر شاکی من هستم من شکایت کرده ام خسارت مالی و جسمی را ایشان وارد کرده اند
قاضی:در پرونده چیز دیگری نوشته شده ...به هر حال...آیا شما شاهد و دلیل دارید.
شاکی:اگر از اون همه ملت فقط یک شاهد به زور امده و او هم اونطوری گفته پس ندارم
قاضی:حکم بر برائت هست و پس پرونده بسته است.
شاکی: در حال خارج شدن از حظور قاضی
قاضی:اقا امروز چند شنبه است؟
...؟



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: پنج شنبه 90/1/18::: ساعت 12:53 صبح

پروانه بهداشت مواد غذایی به چه درد میخورد!

پروانه ی بهداشتی که وزارت بهداشت میدهد فقط مهر تایید بر تولید بهداشتی این مواد هست نه مهر تایید بر داشتن بهداشت برای سلامت جسمی افراد! باور کنید اگر یک روز نتوانستیم غذا بخوریم گرسنه ماندن بهتر از خوردن فست فودهاست.
    بیش از 70 درصد مصرف روزانه ی اروپایی ها سوسیس و کالباس و همبرگر اینجور چیزهاست اما تو کشور ما میگن اگه در هفته بیش از دوبار از این مواد مصرف کنیم مریض می شویم
کیک، شیرینی(البته جدای از شکلات)، چیپس،انواع سس.نوشابه ،پفک، انواع غذاهای آماده،همین نان تست و نان ساندویچ و کلی از این دست مواد حالم رو به هم میزنن
به چند مورد از ترکیبات این مواد توجه کنید که پروانه ی بهداشت دارند:
ترکیبات نوشابه ی پرتقالی:
اب گاز کربنیک.صمغ اکاسیا.اسپارتام. اسید سیتیریک.کارموزین. سوربات پتاسیم. طعم دهندهها.ساکاروز ایزوبئتیرات. سان ست یلو. اسید اسکوربیک. بنزوات سدیم.
ترکبات نوشابه ی کولا:
آب کاز کربنیک.اسید فسفریک. اسید فسفریک.اسانسهااسسولفامپتاسیم. کافئین.عصاره ی کلا. بنزوات سدیم.کارامل .اسپارتام.
باور کنید همه شون کشنده اند
ترکیبات سس مایونز دلنپذیر:
روغن مایع. تخم مرغ.سرکه.شکر نمک.خیارشور. ابلیمو.گزانتان.پودر خردل. پودر پیاز..پودر فلفل قرمز. رب گوجه فرنگی. سبزیجات.اب..اسید سیتیریک..سوربات پتاسیم..بنزوات سدیم.
سس گوجه فرنگی نامتبرک:
رب گوجه فرنگی.سرکه.نمک.شکر. ادویه جات و صمغ
اخه یکی نیست بگه این سرکه چیه ابلیمو چیه یا مثلا شکر چیه نمک دیگه چیه یا مثلا پودر خردل چیه پودر فلفل چیه.اصلا خود سس دیگه چیه! واقعا مسخره است.
چیپس ساده بهتر از چیپس طعم دار!

    چند ماه پیش داشتم با یک کارشناس ارشد مواد غذایی صحبت میکردم و کلی سوالات از این دست داشتم که پشت سر هم پرسیدم....بحث تا چیپس رسید....یک جای صحبت ها گفت که سعی کنید چیپس نخورید و اگه میخورید چیپس بدون طعم و ساده مصرف کنید،برای من خیلی تعجب برانگیز بود چون میدونستم چیپس مضر است اما نمیدونستم که چیپس مثلا با طعم فلفل ضررش بیشتر است..ابتدا فکر کردم حتما این طعم دهنده ها غیر بهداشتی هستند اما بعد که صحبت کردند دیدم که بحث یک چیز دیگری است
ایشان گفتند برای تهیه ی چیپس یک دیگ روغن بزرگ داغ آماده میکنند و حتی پشت سر هم چیپس ها رو داخل اون می ریزند و برمیدارند..تا اینجا رو که همه میدونیم این کار کلا از نظر بهداشتی درست نیست و سرطان زا هست اما وزارت بهداشت علیرغم توصیه های خودشان مهر تایید بر سر این مواد میزنند و با پروانه ی بهداشت تاییدشان میکنند اما بحث طعم دهنده ها قضیه اش کمی فرق میکند..
مامصرف کننده ها فکر میکنیم که شرکت های تولید کننده در صدد تنوع محصول این کار را میکنند اما به واقع قضیه طور دیگری هست.. وقتی که به صورت مداوم از این روغن برای سرخ کردن سیب زمینی استفاده میشود این روغن کیفیت خودش رو از دست میدهد و بوی نامناسی هم میدهد برای این که شرکتها بتوانند از این روغن حداکثر بهره برداری را بکنند و برای این که جلوی بوی بد روغن سوخته را هم بگیرند بعد از سرخ کردن به این مواد طعم دهنده های متنوع اضافه میکنند......این یعنی اثر سرطان زایی بیشتر...!
    در مورد نوشابه ها و نوشیدنی ها ی مصنوعی ثابت شده که در چهار ثانیه ی اول این نوشدنی ها مخصوصا گازدار اولین اثرش رو روی دندانها میگذارند ... اثرهای بدش رو هم کلی در رسانه ها گفته اند و شنیده ایم ولی باز پروانه ی بهداشت و بهره برداری دارند!

سوسیس کالباس خارجی ها سوسیس کالباس هست!

    در مورد موادی مانند سوسیس و کالباس که در ابتدا ذکر شد و چرا مصرف اروپا بیشتر است و هیچ ضرری هم ندارد میشه گفت علت این هست که ترکیبات و سوسیس و کالباس خارجی ها 80 درصد گوشت هست درحالی که برای ما 80 درصد چربی و اشغالهای دیگه است...اما باز مهر تایید داریم.
    مثال ها خیلی زیاد هستند، با این توضیحات فقط میشه گفت پروانه ی بهداشتی که وزارت بهداشت میدهد فقط مهر تایید بر تولید بهداشتی این مواد هست نه مهر تایید بر داشتن بهداشت سلامت جسمی افراد!
    من یک بار به محل پخت شیرینی رفتم توصیه میکنم اگر تونستید یک بار به این محل سر بزنید...اگر از روال کار تولید یک شیرینی رو از نزدیک ببینید دیگر هیچ وقت دست به شیرینی نمیزنید... مسعله بهداشتی بودن نیست مسعله این هست که تولید شیرینی تو کشور ما یعنی آرد و شکر و روغن به مقدار بسیار بسیار زیاد و کسی هم نیست جلوی تولید این مواد را بگیرد...اصلا چطور میخواهد بگیرد،توجامعه ی ما رسم شده برای مجلس شادی و غم و برای ایادت از بیمار که آرزوی سلامتی برایش داریم با شیرینی و برخی نوشیدنی های نامناسبیاد میکنیم...یعنی امکان حدف این مواد را از چرخه ی زندگی ما ایرانی ها به هیچ عنوان وجود ندارد البته برای این صحبتها دلیل نتیجه داده ام دارم..اگر به یاد داشته باشید چند سالی پیش در منطقه ی اذربایجان شرقی تولید و فروش زولبیا و بامیه ممنوع شد اما جالی اینجا بود که از همان سال تا امروز واقعا نتوانستند جلوی تولید این مواد مسخره را بگیرند چون مردم خریدار هستند یعنی اون کسی که این قانون را خواست اجرا حرفش رو زمین ماند.
بیاید باهم چیپس و پفک و از اینجور مواد که در جامعه حتی با مهر تایید وزارت بهداشت تولید و پخش می شود مصرف نکنیم باور کنید اگر یک روز نتوانستیم غذا بخوریم گرسنه ماندن بهتر از خوردن فست فودهاست .

 مواد غذایی جدید تهاجم فرهنگی و تجاوز فرهنگی دشمن هستند!

    نوع دیگری از تهاجم فرهنگی در بخش تغذیه هست ،خرید و فروش و تبلیغات چنین مواد غذایی حتی ماکارونی هم نوعی ضد تبلیغ فرهنگی به حساب می اید ، تاریخ ما ایرانی ها فرهنگ ما ایرانی ها همه با غذاهای ناب ایرانی گره خورده اما در چند سال اخیر به دلایل مختلف گرایش مردم به استفاده از این مواد غذایی با ظاهر زیبا در سایه ی تبلیغات گشترده ه بیشتر هم از داخل کشور صورت میگیرد به این مواد اعتبار خاصی بخشیده و باعث شده غذاهای ناب ایرانی کم کم به فراموشی سپرده شود

یک خاطره ی بد...
    سال پیش رفته بودم مسافرت جایی بودم که هرچه گشتم نتونستم غذای خوبی برای خوردن پیدا کنم. یک هتل چند ستاره بود که اونجا هم نتونستم برم...مجبور بودم برم و ساندویچ بگیرم...رفتم و یک ساندویچ با نوشابه گرفتم البته میخواستم دوغ بگیرم گفتم نوشابه میتونه بهتر در هزم ساندویچ کمک کنه..بلاخه ساندویچ رو گرفتم و بردم یه گوشه ای نشستم تا نصف ساندویچ رو علیرغم میل باطنی خوردم ولی نصف بعد رو هم چون دیدم طعم و بوی ساندویچی اش حالم رو به هم میزنه همونطور انداختم تو سطل آشغال امانوشابه رو خوردم البته اینبار برای این که بو و طعم چاندویچ مسخره رو از یاد ببرم.....چهار هزارتومان هم که برای ساندویچ داده بودم حرام شد.. شاید بعد از سالها اون اولین سانویچ بود که خورده بود و از اون به بعد دیگه تا به امروز چنین چیز مسخره ای نخورده ام.

   در جامعه ای که نمیشود جلوی سیگار و سیگاری ها را گرفت واقعا هیچ قانونی برای مبارزه با مواد غذایی که واقعا برای سلامت مردم خطرهای بسیار زیادی دارد و مثل سیگار و دیگر مواد و یا بیشتر از اونها خطرناک هستند واقعا تا سالهای دور هم نمیشود جلوی تولید این مواد غذایی را بگیرند...بایید خودمان وزارت بهداشت خودمان باشیم.

مطالب مرتبط: زولبیا و بامیه

نکته:در تاریخ شنبه 6 فروردین 90 این مقاله به فهرست نوشته های برگزیده در مجله پارسی نامه افزوده شده است.

نویسنده:محمود عراقی



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 90/1/5::: ساعت 11:27 عصر

شروع سال جدید با سوره ی توبه

آیه ی 56 الی 57 سوره ی توبه صفحه196 درست افتاد لحظه ی سال تحویل بعد میرم خوب این دو آیه رو که در مورد منافقین نوشته خوب تفسیرش رو در میارم.

آیه ی 56 سوره ی توبه
معنی:آنها سوگند میخورند که با شما هستند بلکه آنها گروهی هستند که از شما میترسند
مفهوم:نشانه ی دیگری از منافقان
تفسیر: ...
آیه ی 57 سوره ی توبه
معنی:منافقان اگر پناهگاهی مانند دژ و یا غارهایی در کوهها داشته باشند و یا بتوانند راههایی در زیر زمین پیدا کنند با سرعت هرچه بیشتر به سوی آن میشتابند(تا از شما دور شوند تا بتوانند کینه ی خود را بدین وسیله عملی و آشکار کنند ولی چون قوم و قبیله یا اموالی و ثروتی در محیط شمادارند مجبورند دندان بر جگر بگذارند و بمانند.)!
مفهوم:شدت نفرت منافقان از مومنان
تفسیر: ...

امیدوارم امسال همان سالی باشد که همیشه ارزو هاتون رو برای اون سال پرورش دادید...فکر میکنم که قریب به یقین یکی از آرزو هاتون و آرزوهامون فرج و ظهور و حظور اقا امام زمان (عج) باشد
خدایا خداوندا سال جدید را سال موفقیت و تحول ما قرار بده.



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 90/1/1::: ساعت 12:55 صبح

<      1   2   3      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 110
کل بازدید :1268725

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ