سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
به نام خدا

تصاویر سه بعدی (3D)

 هرکسی در مورد تصاویر سه بعدی این چنینی اطلاعات دارد ما را هم در جریان بگذارد مخصوصا روانشناسهای محترم و جغرافی دانهای محترم. 

تصویر های زیر نمونه ای از تصاویر سه بعدی است تو این تصاویر میتوانید طول و عرض و ارتفاع یا عمق رو مشاهده کنید،برای مشاهده ی این تصاویر یا باید از عینک های مخصوص استفاده کنید یا تمرکز بالایی داشته باشید
تا جایی که به یاد دارم از ده یا پانزده سال پیش رواج پیدا کرده و بعد از آن پشت کتابهای کمک آموزشی هم مشاهده شد که علتش رو هم نمیدونم برای چی بود اما برای ما به خاطر تصویرهای جذابش جنبه ی تفریحی دارند ولی به صورت تخصصی تا جایی که اطلاع دارم در زمین شناسی مورد استفاده است
در این نوع تصاویر میتوانید فرق بین درخت و بوته و دره و کوه یا پستی و بلندی و اجسامی که در نزدیک قرار دارند و اجسامی که در دور هستند یا در کل طول و عرض و ارتفاع یا عقب و جلو دادن واقعی به تصویر ها استفاده کرد اما به صورت معمولی بیشتر برای ما جنبه ی تفریحی دارند
برای مشاهده ی تصاویر زیر بدون ابزار باید تا پنج دقیقه بدون پلک زدن به یک نقطه به فاصله ی 10 الی 20 سانتیمتری از این تصاویر خیره بشوید تا تصویر سه بعدی برای شما ضاهر شود که سخترین راه هم است امیدوارم دوستانی که تا به حال چنین تصاویری ندیده اند موفق به دیدن آن شوند
هدف از این پست به دو علت بود:
اول: اگر کسی در مورد کاربرد های این تصاویر اطلاعاتی دارد ما رو هم در جریان قرار دهد
دوم: یکی از توانایی های خودم دیدن این تصاویر بدون هیچ زحمتی است یعنی تصور کنید مثل دیدن عادی روزانه این تصاویر رو هم میبینم در حالی که برای همه دیدن این تصاویر بدون امکانات مشکل است.

تصویر اول: تصویر ترکیبی سبز رنگ تصویر دو تا قوی زیبا داخل تالاب است که جلوتر از قوها بوته های تالاب است و عقب تر از اونها تپه های کوچیک است و  بالای تپه هم یه ماه کامل قرار داره

لینک مستقیم تصویر:  http://www.hidden-3d.com/gallery_image.php?img=185

تصویر دوم:  تصویر ترکیبی سبز پررنگ و سفید است که تصویر یک گرگ است.

لینک مستقیم تصویر: http://www.hidden-3d.com/gallery_image.php?img=268

تصویر سوم: تصویر با ترکیب رنگ صورتی است عکس بالاتنه ی دختر بچه است

لینک مستقیم تصویر: http://www.hidden-3d.com/gallery_image.php?img=209



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: پنج شنبه 90/3/12::: ساعت 11:40 صبح

بهانه بی بهانه!

  گفته اند که روزه خواری عمدی حرام است ولی برای من قابل درک نبود که چرا یکی پشت میز می نشینه زیر کولر و نصف روز کار میکنه و بعد میاد خونه می شنینه تا وقت اذان مغرب و بعد میگه روزه گرفتم از طرف دیگه یکی هم کارگر هست و از صبح باید بره کارگری کنه از صبح تا ساعت پنج یا شش زیر آفتاب داغ تابستان و اون هم بگه روزه گرفتم...چرا بین این دو فرق نیست؟
  از طرف دیگه می دیدم که برخی کارگر ها هستند که عملا به همین بهانه روزه خواری می کردند و به صاحب کار می گویند که آقا ما کاری به ماه رمضان نداریم ما مرتب صبحانه و نهار و چای و آب سرد میخواهیم، فکر مرکردم که ایا کار اینها درسته یا اشتباه.
سال گذشته عمدا تو ماه رمضان رفتم و مثل کارگر ساده ی ساختمانی سه روز برای یکی از آشناها کار کردم و تو این مدت روزه هم بودم میخواستم عملا ببینم کارگر های ساده بودن و روزه داری چطوری هست.
  روز اول با ترس شروع کردم و همه چی به خوبی تمام شد
  روز دوم کمی اذیت شدم ولی این بار متوجه شدم که میشه روزه دار هم بود و هر کاری کرد
  روز سوم نمیدونم به چه علت آخرهای روز حالم کمی نا مناسب شد.
اما یقین پیدا کردم که میشه روزه دار بود.اخه از روز سوم یه کارگر با سن و سال بیشتر هم اومد و اون هم روزه دار بود و خیلی بیشتر و بهتر از اون بقیه هم کار کرد.
نتیجه ای که گرفتم این بود که گاهی بی خود و بی جهت از خودمان شرح و توضیحات ارائه می کنیم.

نکته:در تاریخ جمعه 6 خرداد 90 این نوشته به فهرست نوشته های برگزیده در مجله پارسی نامه افزوده شده است.

نویسنده: محمود عراقی



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 90/3/6::: ساعت 7:31 صبح

صرفه جویی در سال جهاد اقتصادی!محمود عراقی

هدیه ی صرفه جویی من 450 لیتر بنزین 100 تومانی است.
در حالی که ملت ایران در حال مصرف بنزین400 تومانی و اکثرا 700 تومانی هستند بنده به عنوان یک ایرانی مصرف بنزینم متفاوت تر است از دیگران!
از روزی که سهمیه بندی بنزین آغاز شد 800 لیتر بنزین ناقابل به پدر هدیه کردم بعد 60 لیتر بنزین ناقابل به یکی از آشنا ها هدیه کردم و 120 لیتر هم به یکی از دوستان عزیز هدیه کردم و با این اوضاع با همین ماشینم مسافرت رفتم برای نان خریدن میروم گردش میروم بعد دانشگاهم که تو شهر دیگه است همیشه میرم و حتی یادمه که اوایل سهمیه بندی بنزین بود و همان جاده ای که رفت و برگشتی شلوغ بود میتونستی چشم بسته با هر سرعتی که میخواهی بری چون حتی تو نیم ساعت هم ماشینی نمیرفت و نمی آمد برای همین پلیس بین راهی هم نبود جاده بود و من... عمودی برو افقی برو هیچ کسی نبود.....ماشینم هم فقط بنزین سوزه .همه میگفتند بابا اینو میخواهی چیکار برو دوگانه اش کن ولی من مثل روزهای قبل سهمیه بندی رانندگی کردم. با این اوضاع همیشه بنزین هم اضافه داشتم.
با این تعریف و توصیف ها نتیجه ای که حاصل شد این بود که با هدیه هایی که داده ام همین الان در کارت سوخت ماشینم 450 لیتر بنزین ناقابل 100 تومانی دارم و با برنامه ریزی که کردم انشاالله اگه مسعله ی خاصی پیش نیاد سال دیگه همین موقع ها یا چند ماه بیشتر مثلا تیرماه سال دیگه بنزین 100 تومانی رو تمام میکم..
البته برای این که من سود بیشتری بکنم ترجیه میدهم بنزین با اکتان بالا (سوپر) بزنم چون با این سهمیه ام، بنزین هزار تومانی رو 150 تومان میزنم.
پ ن : قبل از این هر کسی منو می دید میگفت که بابا حیف نکن بنزین ها رو میسوزه از دست میره بزن یه جای نگه دار یا بفروشش ولی من هرگز چنین کاری نمیکنم.
پ ن: همانطوری که شنیده ایم و میدانیم صرفه جویی کم مصرف کردن نیست بهینه و درست مصرف کردن است.

 نویسنده: محمود عراقی



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 90/3/2::: ساعت 12:44 صبح

کسی صدام نمیزنه!

الان یه لحظه به خوم اومدم دیدم که سرو صدایی نیست
دیگه صداش در نمیاد
گفتم ها چرا امروز اینقدر آرومم...نگو اون پیشم نبوده!
اینور و نگاه کن اون ور و نگاه کن نه نیست که نیست..
یه دفعه یادم اومد که دیروز ساعت 18 باید گوشی رو میزاشتم تو ماشین بمونه.
الان که ساعت 15 است و گوشی رو پیدا کردم فکر میکردم که چند تا تماس و پیامک دارم
گوشی رو باز کردم دیدم نه بابا امن و امانه.
نمیدونم گوشی رو خواب برده بوده نمیدونم مشترکین منو خواب برده بوده...
هر چی که بوده...خودم راضیم...
میدونید چرا راضی هستم؟...چون به جرعت میتونم بگم 100 در صد تماسهایی که گرفته میشه برای این بوده که کار خودشون راه بیافته نه برای پرسیدن حال من...
مردم هم اینقدر بی انصاف.

مطالب مرتبط: آزمایش دو هفته بدون تلفن همراه

پ ن:دو سال پیش از اول خرداد قبض تلفن همراهم رو پرداخت نکردم و موند تا اسفند همان سال به علت پرداخت نکردن بدهی ارتباط رو قطع کنند...میدونید چقدر پول قبض تلفنم اومده بود؟ 29800 تومان( همون بیست و نه هزار و هشت صد تومان) برای 10 ماه...اون قبض رو به عنوان یادگاری دارم... همه جا زنگ زدم با رادیو تماس گرفتم اخرش این شد...البته الان هم زیاد نمیشه الان هم اگه خیلی بیاد 6 تا 13 هزارتومان میشه برای دو ماه. یکی میگه از تو به همراه اول خیری نمیرسه هیچ ، ضرر هم میکنند.
پ ن: دو سه روز پیش از اون بالا یه دونه سفر مفت و مجانی زیارت مشهدالرضا افتاد جلوم اما چون کار داشتم گفتم یکی دیگه بره .این یعنی زیارت مشهد الرضا لیاقت میخواهد و توفیق هرکسی نمیشه.واقعا بعضی ادم ها خیلی خوشحالند.کاش من هم باتربیت بودم .

نکته:در تاریخ پنجشنبه 29 اردیبهشت 90 این مقاله به فهرست نوشته های برگزیده در مجله پارسی نامه افزوده شده است.

نویسنده: محمود عراقی



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 90/2/28::: ساعت 3:32 عصر

طبیعت بهاری!

ماه اردیبهشت و خرداد تو شهر ما فرصتی است که سعی میکنیم حداکثر استفده رو بببریم
اینها قارچهای خوراکی وحشی است که از کوههای اطراف پیدا میکنیم.نمیدونم طعم قارچ طبیعی با گلخانه از رو میدونید یا نه....قارچهای گلخانه ای خیلی بی مزه هسند
بیشترین لذت این قارچها برای من لحظه ی پیدا کردنش هستش...خیلی زیبا هستند...

محمود عراقیmahmoodaraghimahmoodaraghi



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 90/2/25::: ساعت 11:2 عصر

کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییرمیکند!

کافه رادیو روزانه دوبار پخش میشود.

از اول خردادماه سال جاری درست 11 ماه از اخرین مهندسی کنداکتور برنامه ها مجددا کنداکتور برنامه ها تغییر میکند.
از اول خردادماه ساعت شروع برنامه ی کافه رادیو به ساعت 15 منتقل میشود
علاقه مندان میتوانند تکرار این برنامه را همانشب از ساعت 2 مثل سابق دنبال کنند،

در همین راستا برنامه های آن ساعت بامداد مثل ترانه ی ابی و موسیقی شب و ایران در گذر زمان نیز پخش نخواهند شد.

و اما امشب تمام می شود!

   امروز یک خبر بد شنیدیم که برای شنونده های رادیو مثل همیشه مثل قرار شبانه ها مثل شب سپید ها مثل برای همیشه ها به یادگار خواهد ماند و دل شنونده هایش را مثل همیشه غمگین خواهد گذاشت.
هفته ی اینده 28 اردیبهشت ماه سال 90 روزی هست که یکی از زیباترین برنامه های شبکه ی جوان در حافظه ی تاریخ و شنوندگان ثبت خواهد شد برنامه ای که از گروه اندیشه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 20 تا 21 و این اواخر 20.45 دقیقه به تهیه کنندگی علیرضا محمد نیا سردبیری عطیه عسگری و گویندگی فاطمه عباسی و مهمتر از همه به کارشناسی حاج آقا اتابکی عزیز و حاج آقا سرلک بزرگوار پخش میشد به پایان خواهد رسید .
   از مدت ها پیش یعنی درست از 28 دی 89 ما شاهد بودیم که سایت این برنامه کاملا بلا استفاده ماند و این بلا دامنگیر برنامه هم شد و واما امشب با همه ی خوبی ها تمام خواهد شد.
اما از همین الان میشه پیش بینی کرد که برنامه ای شبیه و اما امشب به سردبیری یک سردبیر خوب دیگر در راه است و اگر مثل و اما امشب نباشد بد هم نخواهد بود اما همیشه به یادمان واهد ماند که مه یک واما امشب داشتیم.

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 90/2/19::: ساعت 8:45 عصر

وبلاگ برنامه تا مرز فردا

http://tamarzefarda.blogfa.com

این وبلاگ متعلق به گروه برنامه ساز "تا مرز فردا" از گروه جوان و جامعه شبکه رادیویی جوان می باشد.
تهیه کننده: شیرین میرسلطانی
سردبیر: مجتبی حسنی ilبه قول برخی دوستان همون عمو مجتبی
اجرا: سمانه مبلّغ حسینی
هماهنگی و گزارش: فاطمه آذری

مسابقه ی برنامه ی تا مرز فردا
گروه برنامه ساز "تا مرز فردا" قصد دارد هر هفته برای پیش بینی شخصیت هفته آینده مسابقه برگزار نماید.

جوایز شرکت کنندگان در برنامه
کسانی که1 بار چهره هفته بعد را به درستی پیش بینی نمایند به انتخاب خود ، با تیم برنامه ساز "تا مرز فردا" سر ضبط همان برنامه می توانند شرکت کنند و با چهره محبوب خود از نزدیک گفتگو نمایند.
کسانی که 3 بار چهره هفته بعد را به درستی پیش بینی نمایند می توانند به عضویت افتخاری این گروه دربیایند. مزیت ها: 1-گفتگو با چهره های محبوب و سرشناس هنری ، سیاسی و ورزشی 2- همکاری مستمر و نزدیک جهت ساخت و تهیه برنامه 3- استفاده مستقیم از نظرات و بکارگیری آنها در برنامه 4- معرفی به گروه های مختلف برنامه ساز رادیویی و...
لذا تمام پیش بینی های خود را برای ما کامنت بگذارید.
به یاد داشته باشید که شرط حضور در این مسابقه این است که حتما نام خود، ایمیل و یا آدرس وبلاگ خود را بنویسید در غیر این صورت در مسابقه شرکت داده نخواهید شد.
در ضمن یادآوری می کنیم که آنها در انتخاب چهره های هفته دخیل نیستند و مهمان های هر هفته با پیامک ها و کامنت های شما دوستان انتخاب می گردند.
این وبلاگ همیشه آماده گرفتن نظرات شما دوستان می باشد و پیامک برنامه 30000881 نیز هر جمعه از ساعت 23 تا 23:45 (از زمان شروع برنامه تا 15 دقیقه بعد از اتمام آن) آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شماست.
گفتگوی هفته آینده برنامه "تا مرز فردا" 23/02/90 سرکار خانم نیوشا ضیغمی بازیگر و تهیه کننده سینما

قابل توجه بعضی ها...عمو مجتبی گفته اگه خواستید میتونید اونجا هم دعوا کنیدپوزخند شوخی کردم ها.

اطلاع رسانی کنید...

برنامه های رادیو جوان را از این لینک دانلود کنیددانلود برنامه های رادیو جوان




نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 90/2/18::: ساعت 11:35 صبح

راهنمای دانلود برنامه از ایران صداایران صدا 

1. ثبت نام در سایت ایران صدا
2.کلیک در لینک مربوط به دانلود در آرشیو ایران صدا
3. انتخاب شبکه ی رادیویی
4.انتخاب تاریخ برنامه
5.انتخاب روز برنامه
6.انتخاب محدوده ساعت برنامه
7.با کلیک بر روی دکمه ی دریافت قسمت های 8 و 9 نمایش داده میشود
8.شنیدن برنامه
9. دریافت مستقیم برنامه

نمایش تصویر در اندازه ی بزرگتر

* حتما باید بین تاریخ و روز و محدوده ساعت های انتخابی تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد ،عدم وجود هماهنگی باعث میشود اطلاعات نادرست داده شود و نتیجه ای هم در بر نخواهد داشت.
** برنامه های موجود در آرشیو دیجیتال به صورت نیم ساعته ذخیره شده اند در هنگام جستجوی برنامه حتما بین یک ساعت مشخص اقدام کنید،به عنوان مثال انتخاب برنامه بین ساعت 11.59 تا 12.30 دو نتیجه در برخواهد داشت در حالی که اظافه کردن یک ثانیه و رعایت نیم ساعت درست ، به صورت 12.00 تا 12.30 فقط یک نتیجه در بر خواهد داشت.
*** ممکن است در برخی رایانه ها لینک دانلود ( بخش شماره9) نباشد در این مواقع مرورگر خود را تغییر دهید و از انواع مرورگر های معروف دیگر استفاده کنید.
**** آرشیو دیجیتال ایران صدا هر بامداد از ساعت 00.00 تا 01.00 به علت آماده سازی روزانه توانایی ارائه ی برنامه ها را ندارد.

تفاوت دانلود برنامه از ایران صدا و دریافت برنامه از این وبلاگ

* برنامه ها در ایران صدا استریو است ولی حجم بالایی دارد در حالی که برنامه هایی که من برای دانلود گذاشته ام مونو است ولی کیفیت مناسبی دارند و حجم بسیار پایینی دارند به عنوان مثال برای دانلود برنامه ی دو ساعته ی برج مراقبت از ایران صدا شما باید در حدود 55.84 مگابایت فایل دانلود کنید که این مقدار حدود 40 دقیقه زمان خواهد برد در حالی که دریافت دو ساعت برنامه برج مراقبت از این وبلاگ فقط ده دقیقه و در حجم 15 مگابایت قابل در یافت است.
همانطوری که مطلع هستید همه ی سایتها با توجه به قواعد مختلف مثل اهمیت سایت برای موتور های جستجو از رتبه های 0 تا 10 رتبه بندی میشوند که هرچه این رتبه بالاتر برود نشان از اهمیت آن سایت برای موتورهای جستجو است  برای همین از روز اول اردیبهشت ماه رتبه ی وبلاگم در موتور جستجوی گوگل از 2 به 3 ارتقاع یافت. این ترفیع درجه را به خودم و همه بازدید کنندگان و دوستان تبریک میگم.

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 90/2/18::: ساعت 12:21 صبح

 تولد رادیو در ایران مبارک!

اصولا چهارم اردیبهشت ماه هرسال درتقویم ما ایرانی ها با نام زیبای رادیو ماندگار شده است ،یعنی درست زمانی که، امواج رادیوی فارسی و کاملا ایرانی از داخل کشور طنین انداز شد و البته...ماندگار شد.

تعبیر خواب رادیویی!محمود عراقی
  اگر در خواب رادیو ببینید:رادیو دوستی است که فقط حرف می زند ولی گوش شنوا ندارد. نصیحت می کند اما هیچ استدلالی را نمی پذیرد و چه بسا یک سخن را چند بار بگوید اما تعبیر اخلاق و رفتار شما را نمی فهمد و درک نمی کند. چنانچه در خواب رادیوئی دیدید البته هیچ تعبیری ندارد چون رادیو چیزی است که همه جا هست و همه کس نوعی از آن را دارد و نمی تواند محور خواب باشد مگر اینکه وضع غیر معمول داشته باشد یا مطالبی غیر متعارف از آن بشنویم. همان طور که گفته شد رادیو دوستی است محب و خیر خواه که فقط گوینده است و زیاد هم حرف می زند ولی به هیچ وجه بد خواه نیست و کلا نظر در اصلاح و بهبود شما دارد. چنانچه در خواب دیدید رادیوئی دارید یا از جائی خریدید و یا کسی به شما هدیه داد با چنین دوست دل سوزی آشنا می شوید، اگر دیدید رادیو را باز کردید و نتوانستید آن را ببندید موجب تیرگی رابطه خود را با آن دوست دل سوز فراهم می آورید و اگر آن را شکستید آن دوست را از دست می دهید و طبعا زیان می بینید. اگر دیدید رادیوی خرابی را تعمیر کردید با آن دوست آشتی می کنید یا چنانچه با همسر خود قهر هستید و روابط تیره ای دارید روابط خود را بهبود خواهید بخشید. رادیو زن هم می تواند باشد چون زن ها نیز زیاد حرف می زنند و نیت بدی ندارند.
تولد رادیو در ایران مبارک
   اصولا چهارم اردیبهشت ماه هرسال درتقویم ما ایرانی ها با نام زیبای رادیو ماندگار شده است ،یعنی درست زمانی که، امواج رادیوی فارسی و کاملا ایرانی از داخل کشور طنین انداز شد و البته...ماندگار شد.
تاریخچه رادیو در ایران
   دوست ندارم اسم ببرم کدام رادیوها و برنامه ها خوب بودند و نبودند چون آنقدرها سن و سال نداریم و هرچه هم که بخواهیم بگوییم همان چیزهایی هست که گذشتگان به گوش ما رسانده اند اما برای آشنایی میتوانید به تاریخچه رادیو در ایران مراجعه کنید.
هر فرد ایرانی یک و نیم دستگاه رادیو دارد!
   الان دیگه هر کسی برای خودش رادیو داره یعنی به جرئت میتونم بگم هر کسی الان بیش از یک عدد رادیو دارد...الان دیگه همه ی تلفن های همراه رادیو دار هستند،تمامی خودروها رادیودار هستند واز اینترنت و ماهواره میشود زنده رادیو گوش داد، در خودرو های عمومی میشود رادیو گوش داد بعد دیده ام که در برخی اداره ها رادیو در سالن ها پخش شده تو پارکها رادیو گوش میدهند ،این ها یعنی رادیوی ما هر چه پیر تر می شود شکوفا تر میشود به عبارتی هرچه میگذرد جوان تر می شود که در حقیقت همانطور هست.
خیلی ها شنونده ی ثابت و قدیمی رادیو هستند!
   رادیو جوان یکی از همان رادیو هاست که برای بنده به شخصه رادیویی خاص بوده برای من شنونده که شنیدن را از رادیو استانی شروع کردم و به رادیو جوان رسیدم، شنیدن رادیو جوان حال و هوای خاصی دارد اما این که علاقه با رادیو فقط در شخص بنده هست یا در دیگران هست میشه گفت که شنونده بودن مختص به یک قشر خاص نیست همه در هر رده ی شغلی بنا به ویژگی هایی که رادیو دارد شنونده هستند یکی راننده تریلی و خودروی سنگین هست و همه ی عمرش رادیو گوش میدهد یکی فقط هنگام رانندگی در خودروی شخصی دقایقی رادیو گوش میدهد و یکی خانه دار هست و دنبال رسانه ای خاص میگردد و شنونده ی رادیو میشود.
شنیده می شوید؟
   رادیو جوان یکی از همان رادیو هاست که با روحیات من و خیلی از شنونده های رادیو سازگار بوده و به خاطر شعار خاص خود یعنی شنیده میشوید توانسته به مخاطبان خود فرصت شنیده شدن بدهد اما به دلایل متعدد که نیازی به بررسی نیست این شبکه در دوره ای نتوانست به این شعار جامه ی عمل بپوشاند...گفتم چون نیاز به تحلیل های گسترده نیست و دنبال حاشیه سازی هم نیستیم مسعله را از همین نگاه بررسی میکنیم...
سایت رادیو جوان افتتاح می شود!mahmoodaraghi
   یک مثال بسیار روشن در این رابطه سایت شبکه رادیو یی جوان هست که فقط در یک دوره ی مدیریتی فعالیت داشت و بعد از آن متوقف شد و رسید به همین سال گذشته یعنی سالروز تولد رادیو جوان که با خبری که مدیریت داد همه ی مخاطبان را خوشحال کرد که دوباره سایت رادیو جوان راه اندازی می شود...اگر به این مطلب رجوع کنید دقیقا ان زمان اعلام کردیم که سایت رادیو جوان افتتاح میشود یعنی استفاده از فعل ماضی استمراری برای این بوده که ما به عنوان شنونده هنوز شک داریم که افتتاح شود..که دقیقا همانطور هم شد...هنوز با گذشت تقریبا دوماه ما سایت فعالی برای رادیو جوان نمی بینیم...آروز داشتیم این مبارک باشد ها برای تولد ها برای تولد رادیو ها برابر می شد با درخواستهاو نیازهای مخاطبان
از برخی برنامه ها راضی نیستم!
   گذشته از این تقریبا بعد از یک ماه دیگر از تغییرات جدید رادیوی ما(جوان) میگذرد کنداکتور قبلی در طی یک مهندسی جدید تغییرات گسترده کرد و همان موقع در اینجا و اینجا نقدهای مثبت و منفی را ارائه کردیم و دوباره قصد تکرار مطلب نداریم..در کل میخواستیم بگوییم که چیزی که از مهندسی جدید گیر من شنونده آمد تعداد محدودی از برنامه ها بود و بقیه اونچنان بار شنوندگی برای من نداشته اند.همین سمت چپ وبلاگ زیر عکس نیز توضیحات مختصری در باب رادیو و برنامه های خوب و بد ارائه کرده ام که فکیر میکنم کافی باشد.
مدیریت یعنی ادامه ی رسالت!
   من فعالیت چهار مدیر را فقط به عنوان شنونده شاهد بوده ام و بحثی نیست که کدام خوب مدیریت کرد و کدام بد، اما می خواستم بگویم که کاش مدیریت های ما بر روی برنامه ها انجام می شد و تغییر می یافت نه این که برنامه ها به خاطر تغییر مدیریت ها تحت تاثیر قرار بگیرند، این که با ورود مدیر جدید تمام سرمایه های فکری که برای یک برنامه صرف شده با یک تغییر رویکرد به هم بریزد به نظر من بهتر نیست و میشد از فکر و استعداد یک مدیر در جهت تقویت یک برنامه استفاده کرد...حتی تجربه بارها و بارها نشان داده مخصوصا در رادیو که برنامه هایی که سالها پخش شده اند به نوعی چون در دل ها و خانه ها ریشه کرده نمیشه به این راحتی ها حتی اسم برنامه و گوینده را عوض کرد و اگر به دلایلی مدتها همان برنامه پخش نشود و مجددا پخش شود باز شنونده خاص خواهد داشت.
شنونده در هر شرایطی می شنود!
   یادمان باشد شنونده هر طوری که باشد شنیده می شود،شنونده برنامه تا دو بامداد را می شنود و از طرفی برنامه چهار تا شش صبح را هم می شنود،برای مثلا برنامه برج مراقبت برنامه ای هست تا دو بامداد به مدت دو ساعت به صورت زنده روی انتن میرود و شنوندگان این برنامه را بیشتر قشر جوان تشکیل میدهند و خیلی ها هستند که به خاطرگرفتاری های شخصی موفق به شنیدن این برنامه نیستند اما از طرفی نیاز می دیدند که محلی بود تا برنامه را دوباره بشنوند یعنی نمی خواستند برنامه ی مورد علاقه را از دست بدهند این بود که من به صوت آزمایشی سه تا از برنامه ها را برای دانلود قرار دادم و مشخص شد که علاقه برای دریافت برنامه ها خیلی بیشتر است...و من این کار را در همین صفحه ادامه دادم...البته برج مراقبت از برنامه های مورد علاقه ی من هم هست ...که این علاقه از برنامه ی قبل از تغییرات در رادیو جوان که اسمش روشنا بود حاصل شده بود....برنامه ای کاملا شاد و مفید که بعد از تغییرات به دو قسمت تقسیم شد و قیمتی دوباره بانام روشنا در حال پخش است و قسمتی با اسم برج مراقبت روی انتن میرود که این قسمت به خاطر ویژگی هایی که عوامل آن داشتند از جذابیت خاصی برای برخی شنوندگان از جمله برای من را شنونده ثابت آن کرد.
برای شنیدن برخی زیرساخت ها لازم است!
   همانطور که گفتم امیدوارم ان تولد ها باعث هر چه بهتر شدن برنامه ها شوند،امروز شنونده بغیر از یک برنامه ی خوب نیاز دارد که شبکه ی مورد علاقه اش در سراسر ایران پخش شود نیاز دارد که کیفیت برنامه ها مثل پایتخت از کیفیت استریو حقیقی برخوردار باشد. امروز شنونده در جمع همه نوع رسانه های دیداری و شنیداری و اینترنت و ماهواره و روزنامه دوست دارد که با رادیو باشد و با آن زندگی کند،امروز شنونده نیاز دارد که چهره ی گویند های خود را در حال اجرا ببیند دوست دارد که با گویندگان خود زندگی کند که قسمتی از آن از طریق تلوزیون و برنامه رادیو هفت عملی شد.
ایا رادیو تصویری خواهد شد!
   مسعولین رادیو سال گذشته گفته بودند که تا پایان سال 89 برخی برنامه های رادیو تصویری خواهد شد که باز خبری نشد.محمد لبیبی مدیر اداره کل پژوهش معاونت صدا گفته بود تا پایان سال89 قرار است برخی از برنامه‌های منتخب رادیو تصویری شوند و سایت‌های اینترنتی شبکه‌های رادیویی، بخش زنده‌ای را فراهم کنند که استودیوی پخش برنامه را به طور زنده پخش کند.
Visual radio !
   بحث Visual radio یا رادیو تصویری یک اقدام جدید است که می‌تواند برای مخاطبان رادیو جذاب باشد، تصویری‌شدن رادیو این امکان را برای مخاطبان کنجکاو فراهم می‌کند تا مجری را در حال اجرای برنامه ببینند و فضای استودیو را طوری درک کنند که گویی در محل ضبط برنامه حضور دارند.محمد لبیبی گفته بود تصمیم تصویری‌شدن رادیو توسط معاونت صدا اخذ شده بود که نیازمند اقدامات فنی است که این موارد در حال برنامه‌ریزی است و تا پایان امسال انجام خواهد شدو شاید این امکان فراهم شود که رادیو تصویری را روی موبایل هم داشته باشیم. و شاید یک شبکه‌ی تلویزیونی به رادیو تصویری اختصاص داده شود!

رادیوی ما دوستی صادق مهربان آگاه مفید هست من بهترین ها رو برای این دوست عزیزم که همیشه و در همه جا در روز و شب سواره و پیاده در شهر و جاده همراهم بوده بهترین ها رو  آرزو میکنم.

مطالب مرتبط: تاریخچه رادیو در ایران ، رادیو هفتاد ساله شد ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، نقد برنامه های شبکه رادیویی جوان ، سایت رادیو جوان افتتاح میشود دانلود برنامه های رادیو جوان ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 

نویسنده: محمود عراقی



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: پنج شنبه 90/2/1::: ساعت 10:6 عصر

گذشتگان ما با فرهنگ تر از ما بودند!

گذشتگان ما برای ما فرهنگشان را به یادگار گذاشتند تاریخشان را یادگار گذاشتند ما چه چیزی به یادگار داریم که بگذاریم برای آیندگان،کیف کفش لباس زبان، علم،صنعت. چه چیزی به عنوان یادگاری از فرهنگ ایرانی اسلامی به آیندگان با اسم فرهنگ سپرده میشود؟محمود عراقی

تصویر روبرو مربوط به پل خواجوی اصفهان است  و نکته ی مهم آن اینجاست که دو هفته پیش به مدت چندین روز  این عکس همانطوری که می بینید  تصویر ضمینه ی موتور جستجوی بینگ بوده ، نکته ی بعدی این که ایم موتور جستجو هیچ خدماتی به کاربران فارسی زبان و ایرانی بجز جستجوی ساده چیزی نداده اما این که چند روزی این تصویر را پشت زمینه ی سایت قرار دارد....یقین بدانید آنها ارزشش را بیشتر از من و ما میدانند!
فرهنگ گذشته گویای تمدن ماست
     شاخه ای از فرهنگ ما ایرانی ها مربوط میشود به آثار به جا ماده از روزگاران قدیم که از جمله ی این آثار می توان به دست نوشته ها،کتاب ها و مقاله های دانشمندان قدیم، ادوات جنگی به جا مانده، ظروف سفالی و برخی از آن به سکه ها و پولها رایج آن دوران و ظروف سفالی و نقش برجسته ها و کنده کاری های روی دیواره ی سخره ها و نقاشی های موجود بر روی ظروف و کارهای دستی که با طلا و نقره کار شده وخیل زیادی از این دست موارد که گویای تمدن چندین و چند هزار ساله ی مردم این سرزمین است که در کل ما از آن به عنوان فرهنگ یاد میکنیم
بخشی از این فرهنگ موجود به معماری ایرانی و بعد از آن ایرانی اسلامی برمیگردد که شامل تمامی بناهای موجود فعلی هست که اکثرشان هم به ثبت جهانی رسیده اند
فرهنگ هر دوره ای از تاریخ منحصر به فرد بود.
     باستان شناسان برای شناسایی یک بنای تاریخی تقریبا تعریفهای کلی از کلیات هر عصر و دوره در دست دارند و میدانند که مثلا بناهایی که دارای پله های مارپیچ هستند و یا بناهایی که تاقدیس های مخصوصی هستندو یا از نوع اجرها و شکل قرار گرفتن اونها هم میتوانند دوره ی خاص هر بنا را به صورت تقریبی حدس بزنند
کاروانسرا یکی از یادگارهای گذشتگان بخصوص از آثار به جا مانده از عهد صفوی است که در این دوره توسعه ی خوبی پیدا کرده و استفاده های زیادی از آن هم می شد این بنا های زیبا که امروزه در همه جای کشور نمونه ای از آن وجود دارد هرکدام حکایتی از هنر و معماری عصر و زمان خود را به یادگار دارند
کاروانسرا مسافرخانه های بین راهی و محل کسب و تجارت هستند.
      کاروانسراها محلی امن بودند برای استراحت مسافران بین راهی که در آنجا علاوه بر استراحت می توانستند به خرید و فروش و تجارت هرچند اندک و به اطلاع یافتن از وضعیت شهرهای اطراف و اطلاع یافتن از راههای پیش رو بپردازند.
اما با گذشت زمان و تغیر شیوه ی زندگی و مسافرت ها این مکانهای مهم از رونق افتاد و در یک دوره ای کاملا بلا استفاده و به عنوان خرابه باقی ماندند امروز دیگر باید نگاه مردم کلا تغییر کند ...دیگر یک کاروانسرا یک خرابه نیست و نمادی از فرهنگ و هنر و تمدن ایران شمرده می شود هرچند هنوز که هنوز هست به علتهای مختلف باز مورد بی توجهی مسعولین امر قرار گرفته است اما باز می شود این بنا ها را مثل گذشته به رونق انداخت و تبدیل کرد به یک مجموعه ی فرهنگی بزرگ که در داخل آن جوانهای مشتاق به کارهای فرهنگی میتوانند از آنها استفاده کنند و البته از آن محافظت کنند،امیدواریم که روزی در همه ی کاروانسراهای کشور به روی مسافران با فرهنگ باز شود.
مسافرت عاملی در جهت رشد فرهنگ به شمار میرود
    از سوی دیگرمسافرت هم که یکی از مهمترین عوامل اصلی در بالا رفتن فرهنگ عمومی مردم هست و به عبارتی این صنعت به نوعی مشکلات زیادی را به همراه دارد.یک مسافرت خوب شامل همه ی عواملی می شود که یک مسافر قبل از شروع حرکت از مبدا دقیق و حساب شده روی آن برنامه ریزی می کند تا انجام و نتیجه ی مسافرت که در نقطه ی پایانی به دست میآید..
فرهنگ مسافرت داریم یا نه؟
    اما آیا در نگاه کلی میخواهیم نتیجه بگیریم، در کشور ما فرهنگ عمومی مسافرت وجود دارد؟
در کشوری که مهد فرهنگ و هنر و تاریخ هست متاسفانه مردم آن هنوز از نظر فرهنگ مسافرت در فقر کامل به سر میبرند. مسافرت سالانه به یک محل خاص مثلا شمال کشور یا جنوب کشور ...مسافرت بدون برنامه ریزی دقیق.مسافرت فقط به خاطر عید دیدنی،مسافرت فقط برای گردش تفریحی،مسافرت به خاطر وقت گذرانی،مسافرت به خاطر نا آشنا بودن از مقصد سفر،مسافرت همراه با سوزاندن درختان و تولید بیش از اندازه ی زباله و رها کردن آن بین راه و جاده و هر جایی که می شود اتراق کرد و به کثیفی کشیدن آن محل و خیلی از این دست مسافرت ها که نشان از بی اطلاعی مردم از فرهنگ سفر را دارد.
مسئولین فرهنگ مسافرت دارند یا نه؟
    از سوی دیگر فقر فرهنگی که مسئولین در رابطه با مسافرت ها دارند عامل دیگری در فقر مسافرت ها و عدم رونق مناسب آن در کشور ما شده است، یکی از مهمترین مسایل در کمک به صنعت گردشگری و مسافرت ها توجه به امکانات مورد نیاز مسافران بین راهی از قبیل بهداشت و درمان و رفاهی و امنیتی و بخش دیگر شامل اطلاع رسانی ها از طریق رسانه ها در جهت شناسایی و آشنایی مسافران و مردم ازجاذبه های مختلف و بکر و البته گمنام کشوربه مردم هست و از طرفی گردآوری امکانات یاد شده در هر منطقه ای هست که کلا وظیفه ی مسعولین هست که متاسفانه تا بدین زمان هرچند کارهای زیادی انجام شده ولی باز راه بسار طولانی در پیش دارند.
تاریخ با فرهنگ ما!
    با این تعارف وتوضیحات به جرات میتوانم ادعا کنم که گذشتگان ما بافرهنگ تر از مردم عصر جدید هستند،گذشتگان برای مسافرانشان کاروانسرا داشتند تا مسافرانشان در رفاه باشند آیا همین الان ما در کشور محلهایی برای اسکان موقت مسافران داریم؟
خلاصه جدای از بحث مسافرت و کاروانسرا،امروز اگر ما به نوع معماری بناها و ترکیب شهرسازی ها نگاه کنیم آیا اثری از فرهنگ ایرانی در آنها دیگه می شود؟
فرهنگی که ما برای آینده انتقال میدهیم چیست؟
    گذشتگان ما برای ما فرهنگشان را به یادگار گذاشتند تاریخشان را یادگار گذاشتند ما چه چیزی به یادگار داریم که بگذاریم برای آیندگان،برج میلاد تهران که با هزینه ی بالا هم ساخته ش دو به عنوان نمادی در کشور و تهران در آمده است چه استفاده ای از آن می شود؟ آیا فرهنگی که به آیندگان به یادگار میگذاریم با همه ی اشکالهای وارده فقط برج میلاد خواهد بود ...کیف کفش لباس زبان علم...صنعت. چه چیزی به عنوان یادگاری از فرهنگ ایرانی اسلامی به آیندگان با اسم فرهنگ سپرده میشود.
ایا درست است که جنگل ها را نابود کنیم بناهای تاریخی را به خاطر عدم توجه مردم و مسئولین به خرابه تبدیل کنیم ....دریا ها را آلوده کنیم.. تنوع زیستی را ازبین ببریم...کلانشهر های آلوده را گسترش دهیم، مناطق خوش آب و هوا را به ویلاهای بی مصرف تبدیل کنیم،منابع زیر زمینی مثل نفت و گاز و معدنهای مختلف را استخراج کنیم و استفاده کنیم و کلی از این دست کارها را انجام دهیم و برای ایندگان چیزی برای استفاده نگذاریم ایا واقعا این است فرهنگی که ما انتقال خواهیم داد.

مطالب مرتبط: ترور آثار تاریخی ، گردشگری فضایی

پ ن:تصویر بالا مربوط به پل خواجوی اصفهان است  و نکته ی مهم آن اینجاست که دو هفته پیش به مدت چندین روز  این عکس همانطوری که می بینید  تصویر ضمینه ی موتور جستجوی بینگ بوده ، نکته ی بعدی این که ایم موتور جستجو هیچ خدماتی به کاربران فارسی زبان و ایرانی بجز جستجوی ساده چیزی نداده اما این که چند روزی این تصویر را پشت زمینه ی سایت قرار دارد....یقین بدانید آنها ارزشش را بیشتر از من و ما میدانند!

پ ن: سعی کنیم حافظ فرهنگ ایرانی اسلامی باشیم.

پ ن:بیاییم اشغال زمین نریزیم و حافظ بناهای تاریخی باشیم.

نکته:در تاریخ شنبه 24 فروردین 90 این مقاله به فهرست نوشته های برگزیده در مجله پارسی نامه افزوده شده است.

نویسنده: محمود عراقی



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 90/1/24::: ساعت 12:41 عصر

<      1   2   3      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 110
کل بازدید :1268689

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ