سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
به نام خدا

اخباری از افتتاحیه ی باشگاه جوان.

افتتاحیه باشگاه جوان به هفته بعد مؤکول شد...
انهایی که منتظر فردای بهتر بودند
هنوز منتظر بمانید که خبری نیست
 افتتاحیه باشگاه جوان به هفته بعد روز شنبه روز خبرنگار موکول شد...
یکی داشت آیتم میبست...
یکی داشت گزارش میگرفت...
یکی داشت گزارشها را ادیت میکرد...
یکی دنبال عکس ها بود...
یکی تکستها را جمع میکرد...
یکی مهمانها را هماهنگ میکرد...
همه در تلاش و تکاپو بودند،همه استرس داشتند،همه میدویدند تا کارهایشان را برسانند،همه عجله داشتیم،همه افتاده بودیم روی دور تند...
مدیر روابط عمومی باشگاه آمد و گفت عجله نکنید،افتتاحی? باشگاه را کنسل کردند...
حالا همه ما را با کارد قطعه قطعه هم کنند از عصبانیت خونمان در نمی آید...

خوانندگانی که برنامه ی افتتاح باشکاه جوان رادیو را همراهی میکنند چه کسانی هستند

بر اساس اطلاعات موثق بدست آمده اقایان بزرگوار محسن علیخانی، ایلیا منفرد، حمید رضا گلشن برنامه های افتتاحیه را همراهی میکنند و خلاصه این که میترکانند.

 

اخباری از برنامه های امروز روز جوان.

ساعتی برای تو  ( ویژه برنامه روز جوان گروه جوان و ورزش رادیو جوان )
ساعت 21  الی 30 :23 روز 2 شنبه مصادف با روز محترم جوان !

پلاسما - 13 مرداد
سرمایش
سرمایش  با تبرید جذبی جامد موضوع فرداست. وحید وکیل الرعایا کارشناس ارشد مکانیک مهمان این بخش هستن.
مهدی کاوندی، فوق لیسانس کشاورزی درباره طراحی و ساخت دستگاه تغذیه نیمه اتوماتیک استخرهای پرورش ماهی صحبت می کنن.
سیامک ولی زاده کارشناس خلاقیت هم حضور دارن.

اخباری از وبلاگ هک شده ی جوان ایرانی سلام
بر اساس اخبار نه چندان وثق و یا موثق شنیده ایم که بنا به مشکلات محرمانه قالب وبلاگ جوان ایانی سلام را عمدا بدین صورت در اورده اند واخبار رسیده حاکی از ان است که وبلاگ جوان ایرانی سلام در دسترس است و تغییرات کوچک و نا محسوس در اون صورت میگیرد بر این اساسو بنا به دیگر منابع موجود جوان ایرانی سلام هنوز هست فقط نفسی تازه میخواهد تا زنده شودولی همچنان خاموش خواهد ماند.این داستان ادامه دارد.

 اخباری از یک وبلاگ جدید از برنامه های رادیو
یک وبلاگ جدید برای رادیو یی ها.

این ادرس وبلاگ گروه نمایش رادیو هست
http://www.rdrama.blogfa.com/

اخباری از موضوعات برنامه های این هفته
کاوشگر 22
. ن: به‌این دلیل که روز دوشنبه (12 مرداد!) روز جوان است و روز شما و البته ما (!)، شبکه‌ی جوان از ویژه‌برنامه سرشار است و کاوش‌گر 22 این هفته روی آنتن نخواهد رفت. این موضوع می‌ماند برای دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد!
اولین نیروگاه بیوگازسوز در ایران
اعتراف می‌کنیم که کلی با موضوع «اولین نیروگاه بیوگازسوز در ایران» کیف می‌کنیم و دوست داریم که شما هم با موضوع این هفته (دوشنبه، 12/مرداد/88) کلی کیف کنید! کیف‌کردن ما منوط به کیف‌کردن شماست و می‌دانیم که می‌دانید ما زمانی کیف می‌کنیم که تعداد کامنت (یا همانا نظر!) شما بالا برود؛ پس ما را از فیض کامنت‌های خود محروم نفرمایید، لطفا!‌ اجالتا کامنت بگذارید و بگویید: «فکر می‌کنید در آینده‌ی نزدیک از چه چیزهای دیگری بتوان انرژی برق تامین کرد؟!» هان؟! ... .روزتان، روزمان، روزشان مبارک!

حس پنجم
ساعتی برای تو  ( ویژه برنامه روز جوان گروه جوان و ورزش رادیو جوان )
ساعت21  الی 30 :23 روز 2 شنبه مصادف با روز محترم جوان !

حس بیستــــــــــــــــــــــــــــــم 
  حس روز جوان  ... یا ... ساعتی برای تو ... 
 حس پنجمیان جوان شبکه جوان- ساعتی برای تو -  را به تو اختصاص خواهند داد !
ساعتی برای تو   ویژه برنامه گروه جوان و ورزش رادیو جوان در روز محترم جوان با رویکردی  شدیدا ورزشی و نیمچه تفریحی (!)  با اجرای نسیم رفیعی ، اشکان صادقی  و  امیر زنده دلان  به سردبیری سردبیر حس پنجم (حامد/از نوع/ مرادیان ) و با همکاری هیئت ژوری حس پنجم و ... بر روی آنتن شبکه جوان خواهد رفت ...
از آنجایی که ورزش برای سلامتی جسمی و روحی و روانی بسیار مناسب است! ... گروه جوان و ورزش رادیو جوان اعلام کرد :   ورزش دوستان بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است!!!!!....
چرا که ساعتی برای تو   با رویکردی شدیدا ورزشی از ?? ساعت  روز محترم جوان  ، ? الی ? ساعت را  فقط به شما ورزش دوستان عزیز اختصاص خواهد داد ...  باشد که ویژه برنامه فردا ( روز محترم جوان ) مورد تایید و قبول و تصویب شما همراهان همیشه در صحنه قرار بگیرد !
ما حس پنجمیان رادیو جوان هم صابونش را به دل مبارک زده ایم و هم پی اش را به تن مبارک مالیده ایم !!! ... اگر خوبی  بدی  از ما دیدی  ... تحمل کن اگه حتی تحمل کردنش سخته !!!!!!

 سه کنج
صفحه بیست و چهارم : دست !
موضوع این هفته برنامه سه کنج دست هست. تا نظر شما چی باشه؟
به دست¬هاتون نگاه کنید. چی به نظرتون میاد؟ جالب¬ترین چیزی که درباره ی دست می تونید بگید چیه؟ اصلا" چرا میگن دست بالای دست بسیار است؟ یا چرامیگن یه دست صدا نداره؟ خلاصه شمایید و کامنت هاتون و البته دست هایی که باید کلمه¬ رو تایپ کنند.
منتظر کامنت¬های شما هستیم...جای دوری نرید ..همین جا... آخر همین پست...

اخباری از دل نوشته های برخی برنامه ها
این هم از دل نوشته های اهالی کاوشگر 22
جوان که باشی، سر پر شور که داشته‌باشی، فرقی نمی‌کند کجا، فرق نمی‌کند چه رنگی، فرق نمی‌کند با چه لحن و لهجه‌ای، فقط جوان که باشی هیچ آرزویی دور از دست‌رس نیست؛‌ هیچ راهی دور نیست!جوان که باشی، دنیا پیش چشمان‌ات آن‌قدر کوچک و دست‌یافتنی می‌شود که با کم‌تر از چشم بر هم زدنی بارها تا ته دنیا می‌روی و برمی‌‌گردی!
جوان که باشی و در جست‌وجوی راه و هدف، خسته نمی‌شوی اگر دیر برسی... اگر حتی نرسی! مگر جز جوان است که از رفتن و پیدا کردن حقیقت خسته نمی‌شود!؟
جوان که باشی انتظاری جز جوانی کردن ازت نمی‌رود؛ انتظاری جز خامی ازت نمی‌رود... جوانی کرده‌ها می‌گذرند و می‌بخشند که روزی تو هم بگذری و ببخشی!... که تو هم تجربه کنی و پخته شوی!
دل جوان که داشته‌باشی، هر سن و سالی که داشته‌باشی پیر نخواهی شد!

جوان! این روزها که می‌گذرد و تو جوانی می‌کنی، خامی می‌کنی تا پخته شوی روزهای جوانی‌ات است که گاهی آسان به دست باد می سپاری تا به خاطره‌ها بپیوندند؛ روزهایی که به قیمت جان هم باز نمی‌گردند! این روزها می‌روند تا جایی که روزی بنشینی و دست روی زانو بکوبی و بگویی: «جوانی! کجایی که یادت بخیر»... . جوانی خواهی نخواهی دیر یا زود خواهد گذشت و بسیار نخواهد ماند؛ جوان‌مردی چه‌طور؟!

. ن: پیر شی جوووووووون!
یک خبر ویژه از یک مسابقه
گروه جوان و دانش یه مسابقه علمی ترتیب داده به یاد شهید مسعود جان نثاری.اگه مایلید که در مسابقه شرکت کنید گزارش های کوتاهتون البته از نوع رادیویی رو با فرمت mp3 تا آبان ماه برامون بفرستید ( نامه و میل و حتی حضوری با دست مبارکتون ....)
انتخاب موضوع آزاده فقط در حیطه علم باشه
جایزه هم که حتما داریم.

یک نکته ی اساسی: برخی از شنوندگان پیشنهاد کرده بودند که مطالب را کپی نگیریم

اولا در آینده ممکن است این مشکل را حل کنیم ثانیا ببخشد فعلا بیکار نیستیم همین هم ما با زحمت بروز میکنیم

در آخر تشکر از همه ی عزیزان شنونده

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 88/5/12::: ساعت 2:44 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 98
کل بازدید :1268594

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ