سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرس و خودداری مکن و شرم مدار که این دانش را نه متکبّر و نه کمرو فرا نمی گیرند . [امام باقر علیه السلام ـ در پاسخ به پرسشهای ابو اسحاق لیثی ـ]
به نام خدا

حس شرکت در یک مسابقه ی رادیویی

برنامه ی برگ برنده مسابقه ای ایست که از شبکه ی رادیویی جوان از گروه جوان و ورزش(ورزش و تفریحات) رادیو جوان هر پنجشنبه از ساعت 16 پخش می شد.
محمود عراقی امروز در برگ برنده!
 اگه فیوز نپره اگه گوشیم خاموش نشه اگه اگه اگه.... خلاصه من دوباره امروز  بعد از ظهر میخواهم از 100 امتیاز 10 بگیرم انگار از تجربه ی پاتوق شبانه عبرت نگرفتم و روم زیاده.

و اما مسعله ی مهمی که امروز با اون روبرو شدیم این بود که برگ برنده  تمام شد!


  بشنوید  980 کیلوبایت

   دقیقا ساعت 10.31 دقیق بود که باهام تماس گرفتند و گفتند که دوست داریم تو برنامه برگ برنده شرکت کنید،من هم گفتم من برنامه هایی که دوست دارم شرکت میکنم اون اقا( که اسمش رو به دلایل امنیتی نمیبرم) هم گفتند که برگ برنده برنامه ی خوبی یه فتم بله همیشه گوش میدهم بعد گفتند چون اجرای مسابقه تو برنامه ی پاتوق خوب بود دوست داریم تو برگ برنده هم شرکت کنید، اخه دقیق یک ربع قبل از پاتوق باهام تماس گرفتند و گفتند که اماده ای شرکت کنی؟گفتم نه اماده نیستم ولی خودم رو اماده میکنم این بود که شرکت کردم  و اجرام بد نبود ولی نتونستم خوب به سوالها جواب بدم  اما اینبار از قبل گفتند که خودم رو اماده بکنم ( ممنونم از همه ی عوامل رادیو چون هر کسی که بخواهد تو برنامه شرکت کنه  باید اسم بنویسه ثبت نام کنه و پیام بده ولی من هیچکاری نکرده بودم و  خودشون باهام تماس رفتند و درخواست داشتند شرت داشته باشم.)اصلا هم نمیدونستم که تو اخرین برنامه شرکت خواهم کرد خیلی ممنونم از همه ی عمامل برنامه هایی که دوسشون داریم همیشه دوست دارم اخرین برنامه شرکت کنم یا تماس بگیرم صدام همیشه بمونه خیلی خوشحالم کردند در عین حال که ناراحت هم شدم.

  برای شرکت تو برگ برنده هم متن اماده کردم هم کامپیو.تر رو ااده کردم که برنامه ذخیره بشه و هم رفتم کنار دو تا ادم باسواد که تو مسابقه کمک حالم باشند  و نکاتی رو یادآور شدم که اگر مثلا در فلان قسمت برنامه شرکت کنم چطوری کمک کنند و این که صدای رادیوشون رو باید کم کنند و جواب رو با ارامش بسونند و دعا کنند که تنهایی شرکت کنم چون اگه تو بخش دونفری شرکت کنم باید  به اطلاعات خودم اکتفا کنم  چون هرکی زود جواب بده اون برنده میشه و  به علت تاخیری که بین پخش صدا از طریق رادیو و گوشی همراه وجود داره بعد از این که من جواب دادم شما تازه سوال رو میشنوید و کمکتون به هیچ وجه به دردم نمیخوره  که اتفاقا اینطوری هم شد و فقط به اطلاعات خودم تکیه کردم هرچند که واقعا سوالها آسون هم بودند. ولی منونم از اون آشنهاهامون که چند ساعتی بهشون زحمت دادم.

  اما از نکات جالب این بود که من از صبح مقدمات شرکت در مسابقه رو اماده کرده بودم و خیلی پرانرژی داشتم فعالیت روزانه رو انجام میدادم ،برنامه که شروع شد گفتند سه شرکت کننده داریم امروز  وقتی اسمشون رو بردند کمی ناراحت شدم چون اسم من توشون نبود البته نه برای خودم بیشتر برای ین که به دیگران هم زحمت داده بودم و هی میگفتم  اشکالی نداره از این اتفاقها می افته (اخه قبلا از یه برنامه ای باهام تماس گرفته بودند و گفتند اماده باش یه متنی و بهت میدیم بخونی  ولی خبری نشد) این بود که عادت هم داشتم به این اتفاقها ولی تو دلم ناراحت بودم هرچند میدونستم ممکنه تو یه بخش دیگه تماس بگیرند که اینطوری هم شد.

و اما در مورد دوست یا رقیبم که باهاشون مسابقه دادم  میخواستم بگم که من پیشبینی کرده بودم یکی از شنونده های فعال باهام  مسابقه بده ولی اوردند به یکی دیگه (خانم اصغری) همراه شدم که ضاهرا سنشون هم پاین بود و مسابقه ناعادلانه بود  خادا میدونه اگه امتیاز یارهای ما حساب نمیشد  یه کاری نمیکردم که تنهایی جواب بدم دوست داشتم یه جوری شرکت کنم که هم ایشون برنده باشه هم خودم ولی امتیاز یارهای ما مانع این کار شد و از این بابت هم یه کمی ناراحت شدم   من به شنونده های رادیو احترام خاصی قائل هستم  برام مهم برنده شدن و بردن جایزه و مبلغ خاصی نیست مهترین قضیه شرکت در برنامه و داشتن خاطره ی خوب هستش که برای من اخرین برنامه ی برگ برنده پر از خاطره شد کاش برای این خانم هم خاطره ی خوشی داشته باشه .برگ برنده برنامه ی خوبی بود.

مطالب مرتبط: برنامه ی پاتوق شبانه ، مسابقه رادیویی آب پاک  ، مسابقه ی قرآن کتاب بیداری ، برج مراقبت(پاورقی)



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: پنج شنبه 90/7/7::: ساعت 10:50 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 110
کل بازدید :1268747

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ