سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
به نام خدا

مهمترین رویدادهای سیاسی جهان در سال گذشته

اول: در ارتباط با دریاچه ی خزر بود و نشستی که سران کشورهای حاشیه ی دریای خزر داشتند.
دوم: سفر پوتین به ایران را داشتیم در اوج مسایل انرژی هسته ای ایران.
سوم: سفر آقای دکتر احمدی نژاد و ماجرای دانشگاه کلمبیا بود که یکی از مهمترین خبرهای سال قبل بود
چهارم: در چهار فروردین و سیزده اسفند ما دو قطعنامه رو داشتیم1747و1703که میتوانیم بگیم که مانند دوقطعنامه ی سال گذشته اش یعنی سال قبل هم دو قطعنامه پرونده داشت ولی ملت ایران با مقاومت خودشون هم ملت و هم دولت و هم دولت مردان دست آورد های خودشون رو داشتند
پنجم: 25خرداد سقوط مقر خودگردان در غزه توسط حماس رو داشتیم عقب نشینی نیرو های فتح به کناره ی باختری دو ترور بسیار درد آور بود
ششم: ترور بینظیر بوتو و ترور عمادمغنیه
هفتم: کناره کیری بلر بعد از ده سال و نه روز.
هشتم: روی کار آمدن سارکوزی در کاخ الیزه
نهم: پیروزی حذب اسلام گرای عدالت و توسعه در 38 آگوست 2007 که برابر با 3 شهریور سال گذشته بودکه انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه با مسایلی بود که خود جای بحث را دارد
دهم: کناره گیری فیدل کاسترو و روی کار آمدن رائول برادرش استقلال کوزوو
یازدهم:یکی از مسایل دیگر هست انتخابات مجلس شورای اسلامی خودمون
دوازدهم: سهمیه بندی بنزین
سیزدهم: عبور قیمت نفت از مرز 100 دلار
چهارم: انتخاب آقای هاشمی رفسنجانی بود به ریاست مجلس خبرگان رهبری
پانزدهم: برنده شدن حزب حاکم به رهبری پوتین در روسیه و روی کار آمدن مددوف
شانزدهم: سفر بوش به خاور میانه و عواقب آن که در غزه مردم گریبانگیر آن شدند
هفدهم: روی کار آمدن نیکولا سارکوزی و در کنار اینها اخلاق سیاسی و رفتاری سارکوزی در رسانه ها مطرح است ،
هجدهم: انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و اوبا ما رو میبینیم که توانسته با تحول خواهی خودش در واقع چالش جدی در حذب دموکرات ساختار سیاسی حاکم بر آمریکا به وجود بیاره که این هم در سال آینده ادامه خواهد داشت

مطالب مرتبط:  شعار آمریکایی + عکس ، پروتوکل سهیونیسم ، مهم ترین رویداد های سیاسی سال 86 ، بررسی نقش ایران در معادلات منطقه از نظر خودم

 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 87/1/19::: ساعت 12:29 صبح

شرکت گوگل اعلام کرد که قصد داره سرویس کره ی زمین یا گوگل ارس خودش رو به سرویس صوتی مجهز کنه با این ترتیب که کاربران میتونند به قسمت های مختلف دنیای مجازی گ.گل در این سرویس تم های صوتی رو هم بشنوند که با اضافه کردن صدا های طبیعت به مناطق مختلف کره ی زمین این پروژه ی گ.گل مسلما بازتاب جالبی خواهد داشت.

10خرداد 21 می

در حالی که شرکت موزیلا تولید کننده ی مرورگر فایرفاکس از مدت ها قبل نسخه ی شماره 2 این مرورگر رو در دسترس کاربر قرار داده بود برای رفع نواقص نخه ی شماره ی 1.5 خودش از فایلهای بع روز رسانی استفاده کرد که این اقدام شرکت موزیلا با انتقادات زیادی همراه بود که شما چطور هنوز نسخه ی قبلی کامل نشده نسخه ی دوم رو ارائه کردید که خوب مهمترین رقیب موزیلا هم که از این اشکال موزیلا بهره برداری کرد شرکت مایکروسافت بود.

در 14خرداد یا 4ژوئن

یکی از بزرگ ترین حملات چند سال اخیر به سرویس اینترنتی یاهو مسنجر وارد شد هکر های اینترنتی بیش از 40سایت رو برای این حمله آمادگی کرده بودند و توانستند با نفوض با برخی از نقاط آسیب پذیر سایت صدماتی رو به این سرویس وارد کنند به هر حال تلاشهای مدیران و مهندسین شرکت یاهو بعد از دو روز کلیه ی نقاط آسیب دیده و راههای نفوظ حکر ها رو ترمیم کردند و بستند اما اگر این موفقیت برای حکر ها حاصل نمی شد مشکلات زیادی را برای کاربران شرکت یاهو به وجود می آورد و بیشترین کاربران شرکت یاهو ایرانیان هستند



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: یکشنبه 87/1/18::: ساعت 1:56 صبح

بنده باید این مطالب رو همان اولین روزهای سال میگذاشتم ولی با عرض شرمندگی تازه یادم افتاده

5اوریل

شرکت یاهو سرویس یاهوی آلفای خودش رو مورد آزمایش قرار داد سرویسی که طی آن کاربران موتور جستجوگر یاهو میتوانند نتایج جستجوی خودشون رو بویژه در ستون نتایج ویژه سفارشی کنند و با توجه به نیاز خودشون نتایج جوستجو رو تغییر بدهند به هر حال یاهو با این کار خودش سعی کرد که جستجو رو یک مقدار سفارشی کنه تا بلکه از شرکت گوگل رقیب خودش جلو بزنه.

20فروردین 19 آوریل

شرکت امنیتی کلاه سفید یا وایت که اگر در جریان باشید ما هکر ها رو دو گروه میشناسیم هکر های کلاه مشکی و حکر های کلاه سفید انجمنکلاه سفید ها انجمنی هستند که سعی میکنند از هک کردن در راستای منافع مردم استفاده کنند که یکی از جنجالی ترین گذارشات خودشون رو در تاریخ 30فروردین اعلام کردند که در این گذارش سیستم های کنترل نا محسوس سایتهای معروف پر یننده اینترنتی رو چک کرده بودند و 8سایت از 10 سایت پربیننده ی اینترنت رو دارای نقاط آسیب پذیر خطرناک اما بسیار پیش پا افتاده گذارش کردند که از جمله ی این سایت ها میشه به سایت شرکت ebey به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا اشاره کرد.

4 اردیبهشت یا24آوریل

شرکت وین تن دو برای آن که از کورس رقابت با کنسول های بازی ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن شرکت سونی جا نماند سرویس اینترنتی ویژه ای رو برای کاربران کنسول بازی خودش راه اندازی کرد که در این سرویس کاربر ها میتونن از طریق شبکه ی اینترنت و کنسول بازی خودشون در بازی های گروهی آنلاین شرکت کنند و همچنین نسخه های جدید بازی رو هم خرید کنند

4اردیبهشت 24 اوریل

که این واقعه هم مسل قبلی در یک روز روی داده است شرکت مکآفی از معروف ترین شرکت های تولید کننده ی برنامه های امنیتی نرم افزار جدیدی رو به مجموعه نرم افزاری خودش اضافه کرد که به کاربران و به خصوص به مدیران سایت این امکان رو میداد که ورود و خروج اطلاعات از شبکه های داخای یا lan خودشون رو به طور کامل و بهتر از گذشته تحت کنترل در آورند

 با بقیه ی مطالب در روزهای بعد میام یعنی هر دوسه ماه رو باهم آپ میکنم.

من این رو به جرعت میتوانم عرض کنم که این مطلبم رو هیچ کجا نمیشه پیدا کرد چون خودم روی آن خیلی زحمت کشیده ام تا جمع کنم



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: شنبه 87/1/17::: ساعت 1:12 صبح

پروتوکل صهیونیسم

پروتکل ها
(Protocols of Learned Learned Lidersofzion)
یکى از حیرت‏انگیزترین و عجیب‏ترین و خطرناکترین کتابهاى سیاسى که تا کنون انتشار یافته است، کتاب (پروتکلهاى حکماى یهود) مىباشد(1).
شما هنگامى که این کتاب را مطالعه کنید، حتما متوجه خواهید شد که همین یهودى که آنها را مردمِ سالم و بى‏آزارى فرض کرده بودید، چه تشکیلات خطرناک و زیان بخشى را تشکیل مى‏دهند.
این کتاب را چندین مرتبه مطالعه کرده‏ام و هر بار که آن را مطالعه کرده دهشتم افزون‏تر شده است. این کتاب مجموعه‏اى است از سخنرانیهاى یک شخصیّت برجسته یهودى که براى چند تن از ثروتمندان و افراد با نفوذ یهودى ایراد کرده است(2).
پنجه‏هاى خونین یهود از پشت صفحات کتاب به خوبى پیدا است و صدق گفتار (اوسکارلیفى) یهودى ازاین کتاب به خوبى معلوم مى‏گردد، که مى‏گوید: پادشاه اخلال گران، فتنه‏انگیزان و جلادان جهان ما هستیم(3).
اینکه توجّه شما را به چند پروتکل جلب مى‏نمائیم، تا این افعى‏هاى پرنفوذ را که یگانه شعار آنها همان کلامى است که (دى) اسرائیلى نخست‏وزیر سابق بریتانیا گفته است:
غَدْر (نیرنگ)، دروغ و خیانت در راه پیروزى گناه نیست(4)، بشناسد. و از سیاستى که دو جنگ جهانى را برپا نموده و میلیونها مردم را به کشتن داد، اطلاعات تازه‏ترى بدست آورند.
پروتکل شماره1:
تِز آزادى سیاسى را ما وضع کردیم، ولى برما لازم نیست که آن را تطبیق کنیم، امّا اگر ضرورت پیدا کرد تمسک به آزادى سیاسى براى جلب مردم مانعى ندارد.
فرق نمى‏کند کشمکشهاى داخلى و یا جنگهاى خارجى دولت را از پاى درآورد و آن را بدست دشمن بسپارد، در هردو صورت افتخار ما این است که سقوط کشور بدست ما انجام گرفته است.
اخلاق و سیاست جمع نمى‏شوند، بنا بر این حاکمى که خویش را مقید و پاى بند به دستورات اخلاقى مى‏داند، در واقع مغز سیاسى ندارد و هرگز حکومتش پایدار نمى‏ماند.
حقوق ما در پس (قوه) مخفى است، در حقیقت (حقّ) یعنى: آنچه در دست دارى به من بده، تا ثابت کنم، من پُرزورتر از تو هستم.
هدف واسطه را توجیه مى‏کند و هرچه در راه رسیدن به هدف انجام دهیم خوب است.
ما نباید خود را به جملات: این بهتر است این اخلاقى است و مانند آن مقید سازیم.
جوانان نصارى را به مواد مخدر معتاد کرده و به شکل کلاسیک Classics آنها را منحرف سازیم.
حیا، عفت و ناموس را به وسیله قهرمانان، آموزگاران و کلاً آموزش و پرورش از مغزها بیرون آورده که این چیزها در اجتماع مفهومى ندارد.
دروغ و سرنیزه و خدعه یگانه شعار ما است.
به عقیده ما زور، عنف و جبر یگانه عامل ایجاد عدالت اجتماعى است
ما نخستین کسانى بودیم که جملات آزادى، مساوات و اخوّت را در ذهن مردم انداختیم، مردم بیچاره هم آنها را طوطى وار تکرار کردند در صورتى که هیچ یک از آنها تا به حال تحقق نیافته است و در نتیجه هم آزادى فردى را از دست داده و هم از حقوق اجتماعى خویش محروم شدند.
با آن که این کلمات مانند کِرم، سعادت نصارى را آهسته آهسته نابود مى‏کند، با وجود این، آنها پرچم ما را بر فراز کشورهاى خویش نصب کرده و دولتهاى خود را یکى پس از دیگرى در اختیار ما گذاشتند.
پروتکل شماره2:
از بین مردم افرادى کوتاه‏فکر و بى‏رأى را انتخاب خواهیم کرد، تا هرچه به آنها دستور بدهیم بدون چون و چرا اجرا نمایند.
خیال نکنید که این تصریحات پوچ و بى‏اساس است، به خاطر داشته باشید، ما بودیم که زمینه را براى داروین Darwin و مارکس Marx و نیتچه Nietshche آماده ساختیم و به اصطلاح به آنها سر و سامان دادیم.
روزنامه، یکى از بهترین و مهمترین وسیله نشر افکار ما است.
روزنامه نگارى یکى از منابع سرشار فرهنگ است، ولى چون دولتها نتوانستند از آن بطور شایسته‏اى استفاده کنند سرانجام بدست ما افتاد، به وسیله آن توانستیم افکار خود را در اذهان مردم بگنجانیم و صدها کرور طلا و نقره جمع‏آورى نمائیم.
ادامه مطلب...

نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 87/1/16::: ساعت 2:59 صبح

بعد از شهدا چه کردیم
خدا خواست تا دریچه ای از زمین به آسمان باز کند وشهادت را پلی میان خاک و خورشید قرار داد و شهادت شد، نردبان آسمان و شهید محدث حدیث دوستی خاک با خورشید، راوی عشق ، عشق بلبل با گل و مفسر تنهایی شب بو، و دوستی و پیوند ابدی خاک با خورشید زمانی به امضا رسید که خاک ذره ذره ی وجود شب بو را احساس کرد.
چه کردیم با احساس شب بو ها و چرا زیر پا گذاشتیم احساس آلاله ها را ، وای بر ما که این چنین حریم شهادت را نقص کردیم ما را چه میشد که این چنین به حرمت شکنی برخواستیم. صادق باشیم و اندکی به دل خود رجوع کنیم و ببینیم بهد از شهدا چه کردیم.
با خون جاریشان در رگهای جامعه، چه کردیم با دریا بعد از باران، چه کردیم با شبنم بعد از گل سرخ ، دچار فراموشی شده ایم دردناک و پشت کردیم به هرچه خوبی بود و در چاه عمیق بی دردی افتادیم.
حال دیگر بامیدانهای مین غریبه ایم ، دلتنگ های اروند را نمی فهمیم ، نمیدانیم دوکوهه کجاست وچرا به شلمچه می گویند بقیع کربلا؟!
از چه ماندیم و به چه پرداختیم ، از دل خویش دور شدیم و مظلومیت بسیجیان آزارمان نداد حضور خاک ریز ها را اضافه دانستیم، برخواستن در نصفه های شب برای اقامه ی نماز عشق جای خود را به تماشای فیلم های گوناگون داد، دعای کمیل شبهای جمعه آرام آرام فراموش شد .
آنزمان چشمها از خوف خدا خواب نداشت و اکنون از تماشای فیلم های تلویزیونی، فرصت نمی ابد. کار آنان آنزمان تقسیم سیب بود در اوج صفا و صمیمیت و اگر سهم کسی بیشتر میشد نظر بر این بود که مشیت پروردکار بر ان رفته است و ما اکنون در پی تقسیم زمین خداییم و بر سر آن در جنگ و جدال .
آن زمان در جیب هر کسی قرانی بودو عکس امامی و حالا حتی نقش بلوز ها هم شده است عکس غربیان مثلا معروف و مشهور از فوتبالیست گرفته تا هنرمندو...عکس این تهی دلان از در و دیوار میریزد، و حال بر سر ریختن بر چهارراه ها و بازار ها با هم مسابقه میدهند.
نه خود پی تفسیر شهدا رفتیم و کسانی را که می رفتند دیوانه انگاشتیم و به تمسخر گرفتیم و افزودیم یک دشت خالی چه لذتی برای دیدن دارد؟خود خاک جبهه را نبوییدیم و کسانی را که می بوییدند تحذیر کردیم که ان خاک شیمیایی شده است ، حال از کجا خواهیم دانست احساس شیمیایی را ، آنگاه که تیمم از خاک طلائیه میگیرد و بر مهر تربت شلمچه نماز میگذارد هر شهید تا خاک را نمی بویید و نمی بوسید نمی رفت و ما دفتر شهادت را بستیم و خاک را کنار گذاشتیم ،از تماشای خورشید کناره گرفتیم و بهانه ی مان آن شد که نورش چشم را میزند و ما که در معیت قافله ی نور طی طریق میکردیم در سایه ساز ظلمت اتراق نمودیم ، یک هفته غسل جمعه را فراموش کردیم هفته ی بعد جمعه را و هفته ی بعد مهدی را......
به خاطر نظر یکی از دوستان مطلبم را به نوعی تغییر دادم و ممنون هستم از دوستان گرامی به خاطر نظرات مفید و سازنده شان خواهشا نظر بدهید تا مطالبم بهتر از آنچه هست ارائه دهم.
زمانی که باران بارید اخمهایمان در هم رفت و گفتیم که پیک نیکمان به هم خوردو این شد که دیگر باران نبارید(مثل امروز 13فروردین ماه1387) و ماکه زمین و زمان را به گناه آلوده بودیمدر گرداب سیاهی و پلیدی گناه غوطه ور شدیم ، زمانی بود که چشمها جز در پی بهشت نمی گشت و اکنون چشمها خو گرفته اند به گناههای زهرآلود، دیگر چشمها برای دیدن لاله ها باز نمیشوند ، دیگر دل چشمهای مردم برای شقایق ها تنگ نمی شود و دیگر چشمها به یادشهدا وغربتشان نمی بارد

.

زمانی بود که فاصله میان عاشق و معشوق سجده ای بود خونین و حال میان مردم و خالق گناهان کبیره ای است که دیگر خو گرفته اند با مردمان ، درست است سکه ی اسرار بر صغیره کرده ایم کبیره هامان از شماره خارج شده است
ما را بهاری دگر گونه بود ،ما نسل سبز سحر را دیده ایم و ماییم دلتای جا مانده از رودهایی که از این سرزمین رفته اند ، پس چه شد که ما اهل کوچ بودیم در سنگلاخها سکنی گزیدیم! ، ما که دل به روزنه های آسمان بسته بودیم به روزنه های کلبه هایمان بسنده کردیم ! ما که با ستاره ها سخن میگفتیم با شمع خلوت خویش نیز بیگانه شده ایم ! چرا به این زودی از جوشش افتادیم ، آیا تهاجم این غربیان را قبول کرده باجان و دل پذیرفتیم .پس چه شد که ما ادعا میکردیم ما را با جنگ میشناسند
بی دینان را با گناه مارا با بلا میسنجند و اینان را با رفاه. پس چه شد شهیدان رفتندو حدیث البلاء للولا نیز فراموش شد.
چه کردیم با جانشینان شهدا ، اولین وارثان خون شهدا، با جانبازان
ابن ایثارگران حقیقی فی سبیل الله و زمانی که سخن از آنان به میان آمد آنان را برای جنگ مناسب یافتیم . شهیدان رقتند و حکایت چفیه ها هم به فراموشی سپرده شد
شهیدان رفتند و حرمت چکمه ها هم شکست.
شهیدان کجایید ، بیایید و مهدی را هم با خود بیاورید تا بنگرند دل غمناک نائبش را.
بیایید و موعودمان را هم بیاورید تا بلکه دوباره از خواب غفلت بیدار شویم .شهیدان بیاید وببینید که دیگر کسی در این سرزمین وقت خواب وضو نمی گیرد.
حیف ، حیف از ان نخلها که سوختند و ما ماندیم ، حیف از آن خاکریز ها که رد پای پاتک ها مقاومت کردند ومحو شدمن و ما ماندیم . کاش مردانگی را از سیزده ساله ها می آموختیم و کمی درد دردمندان را احساس میکردیم کمی درد شهدا را میفهمیدیم .در اقلیم وجودبی دردی، عجب ردیست. به درستی که به فرموده ی مقام معظم رهبری گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهدا کمتر از خود شهادت نیست به خاطر خودمان هم که شده ((اندکی نگران فردا باشیم تا مبادا به تکلیف عمل نکنیم)) برخیزیم و غبار از مزار شهدای این بهشت با صفای زمین بر گیریم و به نظاره بنشینیم
((گفتگوی گلاب با سنگ مزار شهید را))



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: پنج شنبه 87/1/15::: ساعت 5:36 صبح

سیزده بدر سال1387

 

 

 

 

.



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 87/1/14::: ساعت 3:46 صبح

اینجا مرکز شهر(دره خرمن) است ورود و خروج همه نوع وسیله از هرنقطه آزاد است،به  خودرو های باری و شخصی و موتورسوار و میوه ها و پیاده رو ها دقت کنید خیابان16 دوطرفه خط کشی شده ورود خودرو های باری ممنوع ..



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 87/1/12::: ساعت 3:21 صبح

چرا اختصاص جایگاه مخصوص برای تاکسی ها مشکلات دیگری ایجاد کرده ؟..

نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 87/1/12::: ساعت 3:5 صبح

سلام به همه ی دوستان

من بیشتر مواقع که حوصله ام سر بره و یا این که دلم تنگ بشه به کارهایی مانند رانندگی توشهر یابهتر بگم پرسه زدن توخیابونها و یا به قدم زدن در کوه و دشت و یا این که در خانه مینشینم وبه کارهای به خصوصی دست میزنم که به نوعی آرام بخش هستند یکی از این کارها  خواندن اتفاقی چند بیت از دیوان حافظ هست که امروز مثل همیشه دیوان حافظ همدم بنده شده به ابیاتی رسیدم که خیلی عالی هستند و خواستم بی نصیب نباشید

   رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید              ...         وظیفه گر برسدمصرفش گل هست و نبید

   صفیر مرغ برامد بط شراب کجاست                 ...         فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

   ز میوه های بهشتی چه زوق در یابد                           هر آن که سیب زنخدان شاهدی نگزید

   مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب                       به راحتی نرسد آن که زحمتی نکشید

   ز روی ساقی مه وش گلی بچین امروز                       که گرد عارض بستان خط بنفشه دمید

چنان کرشمه ساقی دلم ز دست ببرد                         که با کسی در گرم نیست برگ گفت و شنید

من این موقع  رنگین چو گل بخواهم سوخت                   که پیر باده فروشش به جرعه ای نخرید

                                   بهار     میگذرد       دادگسترا      دریاب

                                  که رفت موسم و حافظ هنوز می نچشید



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 87/1/9::: ساعت 12:37 صبح

سلام

تا حالا از خودتون پرسیدین که.....

                           بعداز شهدا چه کردیم.......

  بله. تا حالا از خودتون.دلتون پرسیدین که بعد از این که شهدا ما رو گذاشتند وجانشان را فدای غیرت و دینشان کردند ،چه کارهایی کرده ایم 

                                                         فردا یا پس فردا میام و یا اگه نتونستم دوسه روز بعد میام

فقط به کارهای خودتون و کرده های خودتون و این که اگه در مقابل اونها  یا آقا امام زمان ایستادیم چه جوابی برای اونها داریم فکر

کنید و اگه زحمتی هم نباشه در قسمت نظر خواهی گوشه ای از دلت رو هم بزار ما که همدیکر رو نمیشناسیم و میتونی خیلی راحت حرف دلت رو خصوصی یا عمومی با وبلاگ هم در میان بزاری

من محمود هستم فرزند این خاک 

فرزند ایران زمین و آذربایجان جانباز

فرزند قافلانکوه .....

یه متنی رو در رابطه با شهیدان آماده کرده ام که بعدا آپ میکنم  اون هم زمانی که  نظرات شما رو هم ببینم

 

 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 87/1/5::: ساعت 12:43 صبح

<      1   2   3   4      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 141
کل بازدید :1268780

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ